וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "כואב לי לראות את מה שקורה לטבס"

מאמן אל וואסל מבקר את טיפולו של מאנצ'יני בפרשה: "אל תמנעו ממנו לשחק כדורגל", ומחמיא: "סיטי מחוללת מהפכה"

בזמן שמנצ'סטר סיטי חווה את אחד השבועות החלומיים שלה עם הניצחון 1:6 הסנסציוני על יונייטד, עדיין קיים עיסוק משמעותי בפרשת קרלוס טבס. רוברטו מאנצ'יני, מאמן סיטי, זוכה לביקורת חריפה מצידו של דייגו מראדונה, שמבקר את ההחלטה להשעות את החלוץ הארגנטינאי. כזכור, הפרשה התגלגלה אחרי שטבס סירב להיכנס במשחק ליגת האלופות מול באיירן מינכן, והמאמן האיטלקי הבטיח לאחר מכן שטבס לא ישחק יותר במועדון.

"זה כואב לי לראות שזה קורה, כשחקן וכבן אדם", סיפר מאמן אל וואסל. "אם הם רוצים לתת לו עונש כספי, אז אוקיי, אבל אל תמנעו ממנו לשחק את הכדורגל שלו. הדבר הגרוע ביותר לעשות לשחקן הוא למנוע ממנו לשחק כדורגל".

למרות הדברים, מראדונה שיבח את היכולת של סיטי מהניצחון על יונייטד 1:6. "מנצ'סטר סיטי מחוללת מהפכה כרגע, בדיוק כמו שאברמוביץ' עשה בצ'לסי, ואני שמח לראות את זה קורה", הוסיף מראדונה. "אלכס פרגוסון ומנצ'סטר יונייטד לא יתאבדו מזה. זה היה יום קשה לפרגוסון וליונייטד, ושלושה שערים נגדם הגיעו מאוחר ובתוספת הזמן. זה יכול לקרות לכל קבוצה, זה יכול לקרות בכדורגל".

מראדונה משוכנע שמנצ'סטר סיטי יכולה ללכת השנה עד הסוף, ומסביר: "כל עוד יתייחסו למנצ'סטר סיטי, היא תחווה עונה טובה והגב הכלכלי יביא את התוצאות הדרושות". כמובן שכוכב העבר גם מרוצה מההשתלבות של סרחיו אגוארו בסיטיזנס, והוסיף: "אגוארו הוא אחד החלוצים הטובים ביותר בעולם כרגע, והוא נותן הצגות משחק אחרי משחק. הוא שיחק באתלטיקו והייתי מודאג מהשאלה אם הוא יוכל להתאים לפרמיירליג, אבל הוא התאים את עצמו במהירות".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully