וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי הביסה את מנצ'סטר יונייטד 1:6 בחוץ

סדר חדש בעיר ובאנגליה: התכולים ניצחו באולד טראפורד בתצוגה בלתי נשכחת ופתחו פער של חמש נקודות על פני היריבה

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

פעם אחת בלבד ניצחה מנצ'סטר סיטי את מנצ'סטר יונייטד באולד טראפורד מאז 1974. עד היום. 18 ניצחונות ליגה רצופים היו למנצ'סטר יונייטד בבית. עד היום. הקבוצה התכולה מהצד הפחות מצליח של העיר מנצ'סטר הגיעה היום (ראשון) לביתה של היריבה המצליחנית ובהצהרת כוונות מרשימה הביסה את השדים האדומים ואת אלכס פרגוסון 1:6.

מריו באלוטלי כיכב עם צמד בדקות 22 ו-60, אדין דז'קו שנכנס במקומו כבש בעצמו שניים (89 ו-91) סרחיו אגוארו הוסיף בדקה ה-69 ודויד סילבה כבש בדקה ה-90. ג'וני אוואנס הורחק משורות המארחת בתווך (47). דארן פלטשר אמנם כבש שער יפהפה בדקה ה-80, אבל זה בוודאי לא שער ניחומים.

שחקני מנצ'סטר סיטי חוגגים עם מריו באלוטלי. רויטרס
כל אוהד של שתי הקבוצות יזכור בדיוק איפה הוא היה כשמנצ'סטר סיטי ניצחה באולד טראפורד 1:6. באלוטלי והחבר'ה/רויטרס

המשחק דווקא נפתח במגמה אדומה. יונייטד תקפה מכל כיוון, ימין ושמאל, דרך נאני ויאנג, אבל נתקלה בחומה תכולה ובצורה ולא הצליחה לאיים על ג'ו הארט. האורחת מנגד, הסתפקה במתפרצות תוך כדי בנייה על הכשרון הגדול שיש לה בחלק הקדמי ובהתקפה אחת יחסית נדירה היא גם הצליחה למצוא את הרשת, כשמריו באלוטלי כבש בדקה ה-22.

האיטלקי המושמץ חגג עם חשיפת חולצה עליה נכתב "WHY ALWAYES ME?" - סימן לחוסר הסבלנות של התקשורת כלפיו וכלפי מעשיו - והשער שלו סימן לקבוצה של רוברטו מאנצ'יני לסגת עוד כמה מטרים ולבצר אפילו יותר את הרחבה. יונייטד הסתפקה בניסיונות עקרים מחוץ לרחבה ואלכס פרגוסון ירד למחצית בפיגור 1:0 וכשעליו למצוא רעיונות כיצד לפצח את קו ההגנה התכול.

האדומים קיוו שהמחצית השנייה תהיה יותר מוצלחת, אבל המציאות טפחה על פניהם שתי דקות בתוכה, כשג'וני אוואנס הכשיל את מריו באלוטלי שהיה בדרכו לשער, ראה כרטיס אדום מוצדק. מכאן זה כבר היה משחק במעמד צד אחד. סיטי ידעה שהסכנה פחתה והתחילה לתקוף, החזיקה יותר בכדור ובדקה ה-60 באלוטלי המשיך את היום הגדול שלו עם עוד שער, אחרי עוד בישול של ג'יימס מילנר. בהמשך אגוארו (69), דז'קו (89, 93) וסילבה (91) הפכו את הניצחון הזה לבלתי נשכח.

פלטשר רק צימק (80) בשער הכי יפה, אבל גם הכי לא חשוב במשחק הזה ועד עכשיו לא ברור למה בפיגור של 4:1 השחקנים של יונייטד, שידעו שמכאן הם כבר לא יחזרו, לא הגנו לפחות על השער כדי למנוע את הבושה שלבסוף אכן קרתה.

בסופו של יום מנצ'סטר סיטי הגדילה את היתרון מהיריבה העירונית שלה לחמש נקודות, אבל הרווח שלה הוא לא רק המרחק בטבלה. היום גם הספקנים הגדולים ביותר מבינים שלמאבק האליפות באנגליה נכנס שחקן חדש ושעכשיו הוא גם הפייבוריט לזכייה. אליפות שלישית בהיסטוריה של מנצ'סטר סיטי היא כבר לא חלום רחוק.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
במחצית הראשונה ננעל, במחצית השנייה זה כבר לא היה כוחות. רוני/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 22: גול! סיטי יצאה להתקפה נדירה יחסית, מילנר העביר כדור רוחב משמאל לימין ובאלוטלי בעט שטוח ומדויק לפינה השמאלית של דה חאה. 0:1 לסיטי.

דקה 27: יאנג בעט כדור ארוך משמאל לימין, הכדור חמק מעט מחוץ למסגרת.

דקה 34: אנדרסון קיבל כדור חוזר מההגנה האורחת אחרי כדור קרן ובעט מ-22 מטר בחצי גובה, היישר לידיים של הארט.

דקה 36: רוני סופסוף הצליח להשתחרר מההגנה התכולה ולמצוא נתיב לשער, אבל הבעיטה שלו מחוץ לרחבה ברגל שמאל, הלכה למרכז השער ולידיים של הארט.

דקה 47: אוואנס לא הצליח להשתלט על הכדור, באלוטלי הקדים אותו ואיים להתקדם לבדו מול דה חאה, אבל הבלם הכשיל אותו מאחור על סף הרחבה. השופט מארק קלטנברג לא התלבט והראה לצפון אירי את הכרטיס האדום. יונייטד ב-10 שחקנים.

דקה 57: סמולינג - דווקא הוא - קיבל בתוך הרחבה של סיטי והצליח לבעט שטוח ברגל שמאל, אבל רגל תכולה הסיטה את הכדור לקרן.

דקה 60: גול! סיטי ניהלה התקפה יפה בצד ימין, סילבה מצא את מילנר חופשי לכדור רוחב והאנגלי יישר כדור ישר לגל של באלוטלי שרק דחק פנימה. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

דקה 69: גול! ריצ'רדס קיבל את הכדור באגף הימני הפרוץ של יונייטד, שלח כדור רוחב חזק לרחבת החמש ואגוארו כבש מקרוב. 0:3 ענק לסיטי.

דקה 70: דז'קו שרק נכנס כמחליף במקום באלוטלי, קיבל את הכדור בקצה הרחבה ובנגיעה הראשונה שלו בכדור שלח בעיטה שטוחה שחלפה סנטימטרים מהקורה.

דקה 80: גול! פלטשר החליף מסירות כפולות עם צ'יצ'ריטו, קיבל מהמקיסקני ושלח בעיטה נפלאה מ-20 מטר לחיבור של הארט. יונייטד מצמקת ל-3:1, אבל זו לא נחמה אמיתית.

דקה 89: גול! ההגנה של יונייטד קפאה בכדור קרן, לסקוט קיבל ליד הקורה והסיט אחורה, ודז'קו כבש משני מטר. 1:4 לסיטי.

דקה 90+1: גול! סילבה קיבל ברחבה מול ה-אין הגנה של יונייטד, נכנס לעומק באין מפריע ובעט בין הרגליים של דה חאה. 1:5 לסיטי.

דקה 90+3: גול! דז'קו נשלח לכדור עומק ומול דה חאה בעט פנימה. איפה ההגנה של יונייטד? איזו תוצאה: 1:6 למנצ'סטר סיטי!

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, כריס סמולינג, ריו פרדיננד, ג'וני אוואנס (הורחק, 47), פטריס אברה, דארן פלטשר, אנדרסון (פיל ג'ונס, 66), אשלי יאנג, נאני (חאבייר הרננדס, 66), ווין רוני, דני וולבק.

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיקה ריצ'רדס, וינסנט קומפאני, ג'וליאן לסקוט, גאל קלישי, יאיא טורה, גארת' בארי, ג'יימס מילנר (אלכסנדר קולארוב, 89), דויד סילבה, סרחיו אגוארו (סמיר נאסרי, 76), מריו באלוטלי (אדין דז'קו, 70).

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully