וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי תקנוס גם את קולו טורה?

טבס לא לבד: הבלם קיבל הודעה שיעמוד לוועדת משמעת אחרי שהושעה בגלל שימוש בחומרים אסורים. סוכנו "אכזבה גדולה"

מנצ'סטר סיטי הפכה השבוע לכותרת הגדולה של עולם הכדורגל בזכות ה-1:6 שלה נגד מנצ'סטר יונייטד והפיכתה הרשמית למועמדת הבכירה לזכייה באליפות אנגליה. אתמול (רביעי) היא הביסה את וולבס 2:5 בגביע הליגה, אבל כעת נראה שהמועדון התכול מצטיין לא רק בהתקפות על המגרש, אלא גם בכאלו מחוצה לו - על שחקנים מהקבוצה.

בעוד סיטי מנהלת קרב עיקש עם קרלוס טבס ואחרי שהשעתה אותו גם קנסה אותו השבוע בסכום של ארבע משכורות נראה שהמטרה הבאה היא קולו טורה.

בדיקת שתן שעבר הבלם מחוף השנהב בפברואר האחרון יצאה חיובית והוא הושעה לחצי שנה בגלל שימוש בחומרים אסורים. בבוא הזמן התברר שטורה לקח כדורי הרזיה של אשתו מבלי להתייעץ בצוות הרפואי של המועדון, וההנהלה הודיע לו כעת שהוא יעמוד לוועדת משמעת פנימית. על פי דיווחים, בסיטי בודקים אפשרות חוקית לקנוס אותו בסכום גבוה מכיוון שהוא לא עמד לרשות הקבוצה במשך תקופה ארוכה.

"קולו מאוד מאוכזב מכך שהמועדון החליט להעמיד אותו לוועדת משמעת, אבל למרות זאת הוא ימשיך לעשות הכל בשביל רוברטו מאנצ'יני ובשביל הקבוצה", אמר סוכנו של השחקן, סאיף רובי. השחקן בן ה-30 לא ממש נכלל בתכניות המקצועיות של רוברטו מאנצ'יני והוא עשוי לעזוב בינואר לפריס סן ז'רמן.

ובינתיים בחזרה לטבס: למרות שנראה שמנצ'סטר סיטי מתבצרת בעמדתה לדרוש 40 מיליון ליש"ט על החלוץ הארגנטינאי, נשיא קורינתיאנס אנדרס סאנצ'ס טוען שהמחיר יהיה נמוך בהרבה ושייתכן שהארגנטינאי יחזור לקבוצה בה שיחק בעבר כשחלון ההעברות לשחקנים זרים ייפתח שוב בברזיל. "למרות שאנשים מתקשים להאמין בכך, טבס קרוב מאוד לקורינתיאנס", אמר סאנצ'ס, "המחיר היה בעבר 40 מיליון ליש"ט, אבל עכשיו הוא ירד ל-18 בגלל כל הבעיות בין המועדון לשחקן".

קרלוס טבס שוקל לתבוע את רוברטו מאנצ'יני
ניצחונות ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר סיטי בגביע הליגה
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully