וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: מנצ'סטר סיטי וליברפול בסיבוב הבא

התכולים המשיכו בחגיגת השערים עם 2:5 על וולבס. המייטי רדז חזרו ביצעו מהפך בדרך ל-1:2 על סטוק. אברטון - צ'לסי 2:1

ארבעה משחקים נוספים נערכו הערב (רביעי) במסגרת הסיבוב הרביעי של גביע הליגה האנגלי, וגם בהם לא קיבלנו הפתעות מרעישות במיוחד. מנצ'סטר סיטי, שהגיעה אחרי ה-1:6 ההיסטורי על יונייטד, הסתפקה הפעם בחמישיה כאשר הביסה את וולבס 2:5. הזאבים אמנם עלו ליתרון משער של ננאד מיליאש (18), אלא שאז הגיע הבליץ הכחול עם אדם ג'ונסון (37), סמיר נאסרי (39), אדין דז'קו (40), דורוס דה וריאס (עצמי, 50) ואחד נוסף של דז'קו (64). ג'יימי אוהרה עוד הספיק לצמק (65), אך לא יותר.

קבוצה נוספת שחזרה הערב מפיגור מוקדם בדרכה לשלב הבא היא ליברפול, שגברה על יריבת מכבי תל אביב בליגה האירופית סטוק סיטי 1:2. קנוויין ג'ונס העלה את הפוטרס ל-0:1 על סף הירידה למחצית, אלא שלואיס סוארס המצוין דאג לבצע מהפך כמעט לבדו עם שערים מצוינים בדקות 54 ו-85.

צ'לסי נאלצה לעבוד מאוד קשה לפני שגברה בסופו של דבר 1:2 על אברטון. סלומון קאלו העלה את הבלוז ל-0:1 לא ממש מוצדק בדקה ה-38, אלא שהלחץ הגדול של הטופיז נשא פרי בדקה ה-83, עם שער שוויון מרגלו השמאלית של לואיס סאהה. אברטון היתה טובה יותר למשך 90 הדקות הראשונות, אך בהארכה היתה הקבוצה מלונדון מסוכנת יותר, ובדקה ה-116 חגג פלורן מאלודה את בישולו השני הערב, כשסידר לדניאל סטארידג' את שער הניצחון.

מנג'ר בלקבורן סטיב קין זכה למעט נחת, כאשר הוליך את הרוברס לניצחון נאה 3:4 על ניוקאסל הלוהטת. רובין רוקינה (5) ואיגביני יעקובו (64, פנדל) העלו את הלבנים ל-0:2, אלא שדני גאת'רי ויוהאן קבאיה כבשו בדקות 90 ו-96, וכפו הארכה דרמטית. מורטן גמסט פדרסן השיב לבלקבורן את היתרון בדקה ה-99, אך פיטר לובנקרנדס לא ויתר והשווה ל-3:3 (105). המילה האחרונה היתה שייכת לגאל גיבה, שקבע את תוצאת המשחק ממש בדקה ה-120, שניות לפני השריקה לסיום.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully