וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייטור קראנקה: "לבנטה היא הקבוצה הטובה בספרד"

עוזר מאמן ריאל מדריד החמיא למוליכת הטבלה אחרי ה-0:3 על ויאריאל. מאמן לבנטה: "הרצף שקבענו הוא כמעט בלתי אפשרי"

11 דקות בלבד לקחו לריאל מדריד לעלות אמש (רביעי) ל-0:2 על ויאריאל ולמעשה להכריע את המשחק שהסתיים ב-0:3. הבלאנקוס עשו את זה ארבעה ימים בלבד אחרי ה-0:4 בחוץ על מלאגה, גם אז בזכות שערים מהירים ורביעייה כבר במחצית הראשונה.

"כבשנו שני שערים מהירים ואחרי המחצית הורדנו את רמת האינטנסיביות ושיחקנו בצורה יותר רגועה", אמר בסיום עוזרו של ז'וזה מוריניו, אייטור קראנקה, "השערים המוקדמים הפכו את העבודה שלנו לקלה יותר. אנחנו חייבים להישאר במסלול הזה - לנסות להכריע את המשחקים מוקדם ולהמשיך לנצח".

הקשר צ'אבי אלונסו הוסיף: "רצינו לפתוח את המשחק בצורה חזקה והבקיע מהר, כמו שעשינו ביום שבת נגד מלאגה. המחצית הראשונה שלנו הייתה פנטסטית והשתלטנו על המשחק מאוד מוקדם. אנחנו מתקדמים, שולטים במשחקים, אבל עדיין יכולים להשתפר".

בעקבות הניצחון ריאל עלתה ל-22 נקודות, אבל למרות היכולת המרשימה לאחרונה והכיבושים בצרורות, היא עדיין תופסת את המקום השני, כשבפסגה ממשיכה לדהור ולהדהים לא אחרת מאשר לבנטה. הקבוצה הקטנה מוולנסיה חזרה אתמול מפיגור כדי לנצח בתוספת הזמן 2:3 את ריאל סוסיאדד וקראנקה שפע מחמאות: "לבנטה היא הקבוצה הכי טובה בספרד עד עכשיו ומגיע לה להיות במקום הראשון. היא משחקת כדורגל ברמה גבוהה מאוד".

רובן סוארס הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-90 לקבוצה מוולנסיה, וסידר ניצחון שביעי ברציפות. "אנחנו לא רגילים לשחק שלושה משחקים בשבוע", סיפר חואן איגנסיו מרטינס, מאמן לבנטה. "הרצף שלנו הוא כמעט בלתי אפשרי וכעת אנחנו עושים הכל כדי להמשיך ולנצח". לבנטה פיגרה 1:0 אחרי ארבע דקות בלבד, והמאמן מסביר: "השער גרם אצלנו לבלבול, אבל לשחקנים יש את האמונה ברצף, וזה מה שהיינו צריכים".

לוויאריאל זה היה הפסד שלישי ברציפות בכל המסגרות והיא ניצחה רק משחק ליגה אחד בתשעת מחזורי הפתיחה ומדורגת מקום אחד מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים. הנשיא פרננדו רואיג הצהיר אחרי המשחק שמעמדו של המאמן חואן קרלוס גארידו יציב, אבל התקשורת הספרדית משוכנעת שזמנו בתפקיד קצוב וכבר פתחה בורסת שמות של מועמדים להחליפו. שחקן העבר מיצ'ל, שאימן את חטאפה בשנים 2009-2011, נחשב למועמד המוביל.

סיפורה הלא הגיוני של לבנטה הקטנה
מי מנציגי ריאל מדריד מועמד לתואר שחקן השנה בעולם?
כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully