וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אואן: "לפעמים צריך לקבל בעיטה כדי לחזור ליסודות"

חלוץ יונייטד מקווה שקבוצתו שכחה מההשפלה. פרגוסון: "יש לנו סגל עמוק". ארסן ונגר: "ארשבין, פארק ובניון עשו את ההבדל"

מנצ'סטר יונייטד עלתה אתמול (שלישי) למגרש לראשונה מאז התבוסה ההיסטורית 6:1 בדרבי מול מנצ'סטר סיטי יומיים קודם לכן, ועלתה לרבע גמר גביע הליגה עם 0:3 חלק על אלדרשוט טאון מהליגה הרביעית, שהרגיע מעט את הזעם של אלכס פרגוסון כלפי שחקניו.

"כמובן שהיה לנו יום קשה ביום ראשון", אמר פרגוסון בסיום. "אבל הפעם הסיפור היה שונה לגמרי. אלדרשוט נלחמה ולא הפסיקה לרוץ וללחוץ, למרות שהוכחנו את היתרון האיכותי שלנו מולם בסופו של דבר. עד כה לא נזקקנו להרבה שינויים בהרכב הראשון כי הקבוצה גילתה עקביות, אבל הערב ראינו שיש לנו סגל עמוק ופנטסטי וקיבלנו משחק מצוין ממייקל אואן ודימיטאר ברבאטוב".

אואן, שכבש את אחד השערים והציג משחקן מצוין, אמר : "לפעמים אתה צריך לקבל בעיטה בשיניים כדי לקום מחדש ולהתרכז ביסודות, ואנחנו חטפנו בעיטה גדולה בשיניים שאנחנו נחושים להתאושש ממנה. אנחנו צריכים לשמור על המוניטין של מנצ'סטר יונייטד מכל הבחינות"".

ארסנל עלתה גם היא לרבע הגמר אחרי שנחלצה מפיגור ביתי מול בולטון וניצחה 1:2, בעזרת בישול של יוסי בניון לאנדריי ארשבין. "היו לנו הזדמנויות במחצית הראשונה שלא ניצלנו, ובמחצית השנייה איבוד כדור עלה לנו בספיגה", אמר ארסן ונגר אחרי הניצחון. "אבל אז השחקנים המנוסים יותר לקחו פיקוד, במיוחד ארשבין, פארק ובניון, והם עשו את ההבדל. עלינו עם הרכב צעיר מאוד ואני חייב לברך את השחקנים על הניצחון מול קבוצה טובה שעמדה מולנו".

גביע הליגה: יונייטד גברה 0:3 על אלדרשוט, בישול לבניון מול בולטון

ברביעי: גם סיטי תנסה לעלות לרבע הגמר כשתתארח אצל וולבס

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully