וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע הליגה האנגלי: יונייטד מרימה את הראש, בניון בישל

אחרי המהלומה מסיטי, יונייטד הביסה 0:3 את אלדרשוט ועלתה לרבע הגמר. הישראלי בישל ב-1:2 של ארסנל על בולטון

החצי הראשון בשמינית גמר גביע הליגה האנגלי נערך הערב (שלישי) כשבמוקד עמדו כמובן נסיונות ההתאוששות של מנצ'סטר יונייטד. יומיים בלבד אחרי ההלם שספגו אלכס פרגוסון יחד עם שחקניו בתבוסה 6:1 למנצ'סטר סיטי, התייצבו האדומים בהרכב משני, כיאה למשחק גביע הליגה, והביסו 0:3 את אלדרשוט מהליגה הרביעית באנגליה. דימיטאר ברבאטוב (15), מייקל אואן (41) ואנטוניו ולנסיה (48) כבשו.

גם בארסנל שמחו להעפיל לסיבוב הבא בגביע הליגה, ואצלם זה הלך קשה הרבה יותר. ההגרלה זימנה לתותחנים את בולטון, ואחרי פיגור של שער, יוסי בניון בישל את שער השוויון לאנדריי ארשבין, וצ'ו-יונג פארק הבקיע את שער הניצחון ב-1:2. גם קרדיף העפילה לרבע הגמר, והיא עשתה זאת ללא דקל קינן, שישב על הספסל בניצחון 0:1 על ברנלי. קריסטל פאלאס היא הרביעית שהבטיחה את מקומה אחרי 0:2 על סאות'המפטון.

ברביעי: מנצ'סטר סיטי מתארחת אצל וולבס

אלדרשוט טאון - מנצ'סטר יונייטד 3:0

כנראה שהמסורת של מנצ'סטר יונייטד פשוט חזקה מדי. מי שציפה לראות את השדים האדומים מגמגמים אחרי ההתפרקות נגד מנצ'סטר סיטי, קיבל ניצחון קליל, אבל רווי בדיכאון מצידה של הקבוצה השנייה של יונייטד. אף שחקן ששיחק ביום ראשון האחרון בדרבי לא פתח בהרכב, מה שאומר שדימיטאר ברבאטוב ומייקל אואן קיבלו את ההזדמנות בחלק הקדמי של הקבוצה, שהסתדר היטב עם היריבה החלשה.

בקבוצה הקטנה מצפון מזרח אנגליה שמחו מאוד על ההזדמנות שנפלה בחלקם לארח משחק גדול כשהגרילו את היונייטד. אלא שהקבוצה שמדורגת במקום ה-15 בליגה הרביעית ספגה את נחת זרועה המצוברחת של יונייטד כבר אחרי 15 דקות. דימיטאר ברבאטוב ניצל חילופי מסירות בין פארק ג'י-סונג לטום קלברלי, קיבל את הכדור בתוך הרחבה ותוך כדי סיבוב הבקיע את השער, הראשון שלו מאז ה-9 באפריל.

ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה ברבאטוב הפך למבשל ומצא את מייקל אואן במסירה חכמה שהכניעה את שוער אלדרשוט. עבור אואן זהו השער השביעי בגביע הליגה במדי יונייטד בשבעה משחקים. פתיחת המחצית השנייה לא בישרה על שינויים מיוחדים מצד יונייטד, כשאל החגיגה הצטרף בדקה ה-48 גם אנטוניו ולנסיה, שקיבל מקלברלי ושלח פצצה מרחוק שקבעה את השלישי של יונייטד.

ארסנל - בולטון 1:2

הסיבוב הקודם בגביע הליגה האיר פנים ליוסי בניון, שכבש מול שרוסברי את שערו היחיד עד כה במדי התותחנים, אבל הפעם למרות שהוא השלים 90 דקות, הוא לא הצליח להעלות את מאזנו. התותחנים, ששיחקו מול בולטון, שנמצאת מתחת לקו האדום בפרמיירליג, התקשו לייצר משחק התקפה מסוכן במחצית הראשונה ואף נקלעו לפיגור בפתיחת המחצית השנייה.

שתי דקות מפתיחת המחצית השנייה, דארן פרייטלי בישל לאקס ארסנל פאבריס מואמבה את שער היתרון. ארסנל חזרה למשחק מהר מאוד, ושש דקות לאחר שספגה, אנדריי ארשבין קיבל כדור מיוסי בניון, חתך לתוך הרחבה וסיים עם בעיטה חדה לפינה השמאלית, שהשוותה ל-1:1. הלחץ של התותחנים נמשך, שלוש דקות חלפו, כשהפעם ארשבין הכניס לפארק צ'ו-יונג, שבנגיעה אחת המשיך עם בעיטה חזקה לפינה הימנית, שגם קבעה את תוצאת המשחק, כשהסטטיסטיקה נשמרת ובולטון, שלא ניצחה את ארסנל בחוץ מאז 1962, תצטרך לחכות להזדמנות אחרת.

קרדיף - ברנלי 0:1

קבוצתו של דקל קינן פגשה לקרב על טהרת הצ'מפיונשיפ את ברנלי מתחתית הליגה, וניצחה. חמישה מששת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בתיקו, כשהאורחים לא ניצחו את הוולשים בחוץ כבר 11 שנים. קינן, שלא היה בסגל הקבוצה בניצחון המטורף 3:5 על בארנסלי בשבת, שיחק בשני סיבובי גביע הליגה הקודמים, אבל הפעם הוא ישב על הספסל במשך 90 דקות ונדחק לקצה הרוטציה בקבוצה שלו. את השער היחיד במשחק הבקיע ג'ו מאסון בדקה ה-40.

משחק נוסף:

קריסטל פאלאס - סאות'המפטון 0:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully