וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון לשחקניו: "Fucking idiots"

בתום התבוסה, המנג'ר זעם בחדר ההלבשה בעיקר על פרדיננד, אברה ו-וידיץ'. אם לא די בכך, פגש את שחקני הסיטי במועדון

התבוסה 6:1 למנצ'סטר סיטי, נחרטה לדיראון עולם ביומנים השחורים של מנצ'סטר יונייטד. מסתבר שהתבוסה הקשה ביותר של אלכס פרגוסון מאז הוא מאמן את השדים האדומים, הוציאה אותו מכליו לאחר סיום המשחק.

פרגוסון דיבר אמנם בזעם כבוש כשהתראיין לאחר המשחק, אבל כעת מסתבר כי בחדר ההלבשה של הקבוצה הוא פשוט רתח על שחקניו מכעס. עיקר זעמו על השחקנים הבכירים בקבוצה ובהגנה הבלם והקפטן ריו פרדיננד והמגן השמאלי פטריס אברה, על כך שלא סידרו את שורות ההגנה לאחר ההרחקה של הבלם ג'וני אוונס בכרטיס אדום בדקה ה-47.

אם לא די בכך, פרגוסון כינה את שחקניו: " Fucking idiots". המנג'ר הסקוטי הוותיק אף דורש משחקניו הסברים בימים הקרובים לתצוגה הרופסת שהביאה לתבוסה הקשה, וכן הוא דורש שיפור משמעותי ביכולת.

פרגוסון אף רגז על הבלם הסרבי נמניה וידיץ', למרות שזה כלל לא נכלל בסגל. הכעס שלו היה שווידיץ' לקח חלק במשחקה של נבחרת סרביה מול סלובניה, בה אגב הפסידה סרביה 1:0, זאת לאחר חודשיים בהם לא היה פעיל עקב פציעה. וידיץ' אגב אישר כי הוא פרש מייצוג נבחרת סרביה.

למנצ'סטר יונייטד תהיה הזדמנות הערב (שלישי, 20:45, שידור ישיר בספורט2) לכפר במעט על התבוסה הקשה עם משחק בגביע הליגה מול אלדרשוט טאון.

אגב, אם לא די בחגיגה של הסיטי באולד טראפורד, הערב של פרגוסון וצוות האימון שלו נהרס עוד יותר לאחר שהמנג'ר לקח את עוזריו למלון האהוב עליו. לאחר מכן יצאו החברים למועדון לילה סמוך, רק כדי לגלות את שחקני היריבה חוגגים שם על חשבונם.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully