וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "אסור לנו לחיות באשליות"

מאמן יובנטוס רוצה להשיב את אמון האוהדים וטוען שהמיקום שולי. בופון ייעדר גם מול פיורנטינה (ג', 20:45, ספ' 1 ו-HD)

עדיין ללא הפסד העונה, אבל אחרי ארבע תוצאות תיקו בחמשת משחקיה האחרונים, יובנטוס תארח מחר (שלישי, 20:45) באצטדיונה החדש את פיורנטינה, במטרה לפתוח את מחזור אמצע השבוע עם עלייה למקום הראשון.

לקראת המשחק שוב נדרש המאמן אנטוניו קונטה להתייחס לסוגיית אלסנדרו דל פיירו והבהיר: "אני מכבד מאוד את דל פיירו, אבל אני המאמן אני זה שמחליט. לכולנו יש מטרה דומה: להחזיר את אמון האוהדים בקבוצה. המיקום כרגע הוא דבר שולי, אסור לחיות באשליות אחרי שפעמיים הקבוצה סיימה במקום השביעי. חשוב מאוד לחזור לשחק טוב לעיני הקהל הביתי". כמו ב-2:2 מול גנואה, יובנטוס שוב תחסר את ג'אנלואיגי בופון הפצוע, בעוד ארתורו וידאל התאושש מהפציעה שלו וצפוי לשוב אל הסגל. מילוש קראסיץ' נפגע באימון והוא בספק.

פיורנטינה של סיניסה מיכאילוביץ' לא ניצחה בארבעת המשחקים האחרונים וגרמה להנהלה להעניק גיבוי פומבי למאמן, אבל נהנית מחזרתו לכושר של סטבן יובטיץ' המצוין שהבקיע ארבעה שערים עד כה. הוויולה ניצחו רק פעם אחת בטורינו ב-17 השנים האחרונות, כשעשו זאת עם 2:3 במרץ 2008. אלברטו ג'ילארדינו צפוי לחזור להרכב אחרי שנעדר כחודש, בעוד ריקרדו מונטוליבו המורחק יחמיץ את המשחק.

קונטה דורש יותר ריכוז משחקניו במשחקי הליגה

פרנצ'סקו גווידולין משוכנע: "הגדולות ישתלטו על הצמרת"

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully