וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווידולין: "הגדולות באיטליה ישתלטו על הצמרת בקרוב"

מאמן אודינזה לא מתרגש מהעלייה למקום הראשון. רייה: "נראה איך העניינים בטבלה יתפתחו". בואטנג: "זה היה יום גדול"

בסיום המחזור השמיני בליגה האיטלקית שנחתם אמש (ראשון) ניצבות שתי קבוצות מפתיעות בראש הטבלה, כשאודינזה נמצאת במקום הראשון אחרי 0:3 על נובארה, ולאציו תופסת את המקום השני בזכות 0:2 בבולוניה. גם מילאן התעודדה עם 3:4 דרמטי במיוחד בלצ'ה, בעוד שאינטר ורומא התאוששו עם 0:1 על קייבו ו-0:1 על פאלרמו בהתאמה.

באודינזה ניסו לשמור את הרגליים על הקרקע בעקבות העלייה לפסגה, במיוחד לאור העובדה שכבר ביום רביעי מחכה להם משחק חוץ קשה בנאפולי במחזור אמצע השבוע. "נהנה מהרגע הזה, אבל אפילו לא הבטחנו לעצמנו את המקום הראשון עד סוף השבוע", אמר המאמן פרנצ'סקו גווידולין. "המועדונים הגדולים ישתלטו בקרוב על המקומות הראשונים, אין סיבה להתבדחויות כמו דיבורים על אליפות שלנו, זה לא רציני".

בלאציו נשמעו קולות קצת יותר אופטימיים, והמאמן אדי רייה אמר בסיום: "האם אנחנו יכולים לזכות בסקודטו? הליגה האיטלקית קשה מאוד, ואסור לנו לשכוח שגם בשנה שעברה פתחנו מצוין. נמשיך לעבוד קשה ונראה איך העניינים בצמרת הטבלה יתפתחו בהמשך העונה מבלי לקבוע מטרות גבוהות מדי בשלב כזה".

מילאן טיפסה למקום השביעי עם ניצחון שני ברציפות, והיא מרוחקת ארבע נקודות בלבד מהפסגה. "זה היה יום גדול בשבילי", אמר בואטנג, שעלה במחצית וכבש שלושער אדיר בדרך למהפך. "יש לי יחסים מצוינים עם האוהדים, ואני שמח שרבים מהם הגיעו איתנו למשחק החוץ ותמכו בנו".

גם אינטר צברה ביטחון עם ניצחון חשוב, כשרשמה שער ליגה ביתי ראשון העונה מנגיחה של טיאגו מוטה. "היה חשוב לנו לשבור את הנאחס בסן סירו", אמר קלאודיו ראניירי והתייחס גם הוא לסוגיית הסקודטו: "כשאתה מאמן את אינטר אתה תמיד מאמין שאתה יכול לזכות באליפות".

בואטנג החזיר את מילאן מהקבר, אודינזה ראשונה

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully