וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 0:2 את בולוניה

הקבוצה הרומאית עלתה למקום השני עם שער עצמי של אקוופרסקה ושער של לוליץ'. לצ'ה-מילאן 4:3, אינטר-קייבו 0:1

אחרי שאתמול (שבת) נפתח המחזור השמיני בליגה האיטלקית עם ה-2:2 של יובנטוס מול גנואה, נמשך המחזור היום עם דרמה אדירה בלצ'ה, שהסתיימה בניצחון 3:4 מדהים של מילאן. בהמשך תנסה אודינזה לנצל את המעידה של יובה כדי לתפוס את המקום הראשון עם ניצחון ביתי על נובארה, ובמשחק צמרת מסקרן יתעמתו קליארי ונאפולי. את המחזור סגר המשחק המאוחר, בו ניצחה לאציו 0:2 את בולוניה ועלתה למקום השני בליגה.

לצ'ה - מילאן 4:3

האלופה התאוששה בשבוע האחרון מההפסד ליובנטוס עם ניצחונות על פאלרמו ובאטה בוריסוב, אבל הפתיחה שלה במשחק הקצוות הייתה חזרה ישירה לתקופה הרעה. הדרומיים חגגו מול ההגנה הלא קיימת של הרוסונרי, וגיירמו ג'אקומצי עקץ כבר בדקה הרביעית. בדקה ה-30 שמט כריסטיאן אביאטי כדור פשוט והכשיל את דניאל קורביה ברחבה, כשמאסימו אודו ניצל את הפנדל לכבוש את השני. כעבור שבע דקות ניצל גם קרלוס גרוסמוייר טעות בהגנת האורחים כדי לקבוע 0:3 מפתיע.

אלא שבמחצית החליף קווין פרינס בואטנג את רוביניו, ומיד החל בקאמבק. כבר בדקה ה-49 הוא שיגר שמאלית אימתנית שקבעה 3:1, ובדקה ה-55 הוא עבר לרגל ימין איתה הפגיז פנימה אחרי בישול של אנטוניו קסאנו. שמונה דקות לאחר מכן הוא השתלט על כדור אבוד ברחבה ושלח מקרוב בעיטה שנעצרה על ידי מסמיליאנו בנאסי מעבר לקו השער וקבעה 3:3, ובדקה ה-83 התכבד מריו ייפס להשלים את המהפך בנגיחה לאחר עוד בישול של קסאנו הנהדר.

רומא - פאלרמו 0:1

מי אמר שההפסד בדרבי ישבור את הקבוצה של לואיס אנריקה? רומא חזרה לחייך אחרי ההפסד הכואב ללאציו עם 0:1 לא מרשים, אך חשוב מאוד, על פאלרמו, ורשמה ניצחון שלישי בארבעת המחזורים האחרונים. ערן זהבי שיחק 74 דקות. הג'יאלורוסי עלו ליתרון כבר בדקה השביעית כשאריק לאמלה קיבל כדור באגף ימין של ההתקפה מדניאלה דה רוסי ובעט כדור מסובב חלומי לחיבורים של הפינה הרחוקה וזה 0:1. פאלרמו הגיעה להזדמנות מסוכנת מאוד בדקה ה-76 כשיוסיפ איליצ'יץ' כבר עבר את מרטן סטקלנבורג, אך מול שער ריק בעט רע ונבלם. בסיום זה 0:1 לרומא.

אינטר - קייבו 0:1

סגנית אלופת איטליה חשבה שעברה את משבר פתיחת העונה לאחר הגעתו של קלאודיו ראניירי, אבל הוא היכה בה שוב כשהפסידה 2:1 לקטאניה והובסה 3:0 על ידי נאפולי. אינטר חזרה לעצמה בליגת האלופות עם ניצחון בליל, והיום השיגה ניצחון נוסף, הפעם 0:1 על קייבו משער של טיאגו מוטה. הנראזורי עלו ליתרון בדקה ה-34 כשקרן של ווסלי סניידר מצאה את טיאגו מוטה, שעלה גבוה מעל כולם ונגח פנימה את ה-0:1 הכל כך יקר הזה מבחינת ראניירי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

בולוניה - לאציו 2:0

הקבוצה של אדוארדו רייה ממשיכה במומנטום הנהדר בו היא נמצאת, השיגה ניצחון שלישי ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים ועלתה למקום השני עם 14 נקודות, אחת פחות מאודינזה המוליכה. לאציו ניצחה 0:2 את בולוניה בחוץ וסיבכה אותה במקום ה-19 עם ארבע נקודות בלבד אחרי שבעה מחזורים.

לאציו עלתה ליתרון בדקה ה-23 לאחר שער עצמי של לא אחר מאשר רוברט אקוופרסקה. הקבוצה הרומאית כבשה את השני בדקה ה-48, כשהפעם זה היה סנאד לוליץ', שנהנה מבישול של ג'יבריל סיסה וקבע 0:2 שגמר את המשחק סופית.

אודינזה - נובארה 0:3

הקבוצה של פרנצ'סקו גואידולין ממשיכה לשמור על כושר גבוה. שלושה ימים אחרי ה-0:2 על אתלטיקו מדריד בליגה האירופית, ניצחה אודינזה 0:3 את נובארה ועלתה למקום הראשון בליגה. אנטוניו די נטאלה הנהדר כבש צמד בדקות ה-33 ו-49 ומאוריציו דומיצי השלים את הניצחון הגדול כשכבש בתווך בדקה ה-39 וזה 0:3 בסיום.

קליארי - נאפולי 0:0

הקבוצה של וולטר מצארי ממשיכה לאכזב. נראה שנאפולי פשוט אוהבת לשחק מול הגדולות ונכשלת כל פעם מחדש מול הקבוצות החלשות. הפעם הקבוצה מהדרום סיימה ב-0:0 מאכזב מול קליארי בחוץ. לנאפולי זה משחק רביעי מחמישה משחקים אחרונים בליגה המקומית, בהם היא לא מצליחה לנצח והיא במקום הרביעי.

משחקים נוספים:

פארמה - אטאלנטה 2:1
כבש לאטאלנטה: מקסי מוראלס (55 ו-58), כבש לפארמה: חיימה ואלדס (81)

סיינה - צ'זנה 0:2
כבשו לסיינה: פאבלו אנדרס גונסאלס (9), עמנואלה צ'לאיו (64).

עדכון ראשון: 14:24

כך הפך בואטנג למלך החדש של מילאן

קונטה יודע שיובנטוס צריכה לשלם שכר לימוד

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully