וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 2:2 בין יובנטוס לגנואה

מאטרי כבש צמד לזכות הגברת הזקנה, אבל רוסי וקראצ'יולו כפו חלוקת נקודות. צמד ליובטיץ' ב-2:2 של פיורנטינה וקטאניה

רוב המחזור השמיני בליגה האיטלקית ישוחק ביום ראשון, אבל מוליכת הטבלה יובנטוס, שעסקה השבוע בעיקר באלסנדרו דל פיירו, שיחקה כבר הערב ואכזבה עם 2:2 ביתי נגד גנואה. במשחק המוקדם נפרדו פיורנטינה וקטאניה בתוצאה זהה - 2:2.

יובנטוס - גנואה 2:2

בטורינו עסקו השבוע הרבה יותר בהכרזה של הנשיא אנדראה אניילי על כך שאלסנדרו דל פיירו לא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה ופחות בכך שהקבוצה סופסוף נראית בשלה להיאבק שוב על האליפות, ואם או בלי קשר, הגברת הזקנה הסתפקה בנקודה שעשויה לה להספיק לה בשביל המקום הראשון אחרי המחזור יושלם. אגב, דל פיירו ישב על הספסל ולא שותף.

אלסנדרו מאטרי העלה את יובה ליתרון פעמיים בדקות 6 ו-58, רק כדי לראות את גנואה חוזרת בשתיהן בזכות כיבושים של מרקו רוסי (31) ואנדראה קראצ'יולו (85). דווקא האורחים היו קרובים יותר לניצחון, אבל בעיטה מסוכנת של כריסטובל ג'ורקרה בתוספת הזמן, נהדפה על ידי מרקו סטורארי.

פיורנטינה - קטאניה 2:2

אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון, הוויולה הוליכו פעמיים מול הסיציליאנים שהפתיעו בשבוע שעבר את אינטר, אך שוב לא הצליחו לנצח. קטאניה ניצחה רק פעם אחת את פיורנטינה ב-10 המפגשים האחרונים בין הקבוצות, וגם הפעם לא השכילה לעשות זאת בעקבות יכולת מצוינת של סטבן יובטיץ'. לפחות היא חילצה נקודה. המונטנגרי הבקיע בבעיטה חדה בדקה ה-20, אבל ג'נארו דלווקיו דחק מקרוב את השוויון בדקה ה-43. קטאניה ניסתה לשחק על הנקודה, אלא שיובטיץ' חשב אחרת וסובב באומנות מ-20 מטרים את השני שלו בדקה ה-62, אבל למחליף פאבלו באריינטוס הספיקו שתי דקות על המגרש כדי לאזן בדקה ה-82.

הליגה האיטלקית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully