וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור: "הטריף לשמוע במחצית שחיפה והפועל הפסידו"

24.10.2011 / 9:00

החלוץ סיפר על זריקת המרץ של מכבי ת"א בניצחון על מכבי פ"ת. איוניר: "גם שוערים צריכים מנוחה". כהן לא סובל משבר

מכבי תל אביב ניצלה אמש בצורה מושלמת את הפסדיהן של הפועל תל אביב ומכבי חיפה, כאשר גברה בדוחק 0:1 על מכבי פתח תקוה, צברה שלוש נקודות יקרות וחזרה אל המקום הראשון בטבלה. היכולת שהפגינו הצהובים לא היתה משכנעת בלשון המעטה, אולם בניגוד למשחקים האחרונים, ניתן היה להבחין במשחק הלחימה והמאמץ הרב שהשקיעו מרבית השחקנים.

אומנם מול הצהובים עמדה יריבה חלשה מאוד, שהגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, אך ידעה להקשות את העבודה על השחקנים של מוטי איוניר. שער ניצחון של רוברטו קולאוטי בדקה ה-47 מבישול של דור מיכה שנכנס כמחליף במחצית החזירו את הצבע ל-8,500 האוהדים שהגיעו לבלומפילד, וגם לבעלים מיטש גולדהאר, שלא נהנה אמנם מתצוגת כדורגל גדולה, אך שמח יחד עם אנשי הקבוצה על שלוש הנקודות שהושגו.

"הניצחון הזה שיחרר אצלנו הרבה מאוד לחץ", אמר מואנס דאבור, שפתח בהרכב והפגין משחק לא רע. "באנו נחושים, עבדנו קשה והגיע לנו לנצח. זה נכון שקשה לי להבקיע, זה פשוט לא הולך, אבל מה שחשוב הוא שהקבוצה ממשיכה לנצח וחזרנו למסלול הניצחונות, אני רק מקווה שנמשיך ככה". דאבור נשאל האם העובדה שהיריבות לקרב האליפות הפסידו עזרה לקבוצה או הכניסה יותר לחץ והשיב: "זה הטריף אותנו במחצית לשמוע שהפועל וחיפה הפסידו, אמרנו לעצמנו שעכשיו אנחנו חייבים לנצח ועשינו את זה".

החלוץ הצעיר שעלה העונה מקבוצת הנוער התייחס לקושי שבמעבר בין המסגרת האירופית לליגת העל ולעומס המשחקים: "זה קשה מאוד. יש לנו משחק כמעט כל שלושה או ארבעה ימים ואף אחד מאיתנו לא רגיל לזה, זה באמת קשה אבל יש לנו סגל רחב ויש גם כמה שחקנים פצועים שעוד מעט יחזרו ויעזרו לקבוצה". דאבור התייחס גם לאווירה בקבוצה בשבועות האחרונים: "זה ככה בכל קבוצה, כשבאים ההפסדים יש משהו לא טוב באווירה, אבל חזרנו להיות ביחד ומה שחשוב שוב הוא שניצחנו".

צפו במכבי ת"א עולה לפסגה עם 0:1 על מכבי פ"ת

איוניר הסביר איך התמודד עם המשבר: "רציתי שנישאר שפויים"

איוניר: "גם שוערים צריכים מנוחה מדי פעם"

איוניר בחר לתת אמש את אפודת השוער הראשון לברק לוי הצעיר, שאמנם לא עמד במבחן אמיתי במהלך המשחק אך עשה את שלו על הצד הטוב ביותר. "גיא חיימוב נמצא קצת בירידה", הסביר איוניר את הסיבות לשינוי בעמדת השוער. "ואם יש לך בסגל שוער צעיר ומוכשר אז זו הזדמנות טובה לתת לו צ'אנס להוכיח את עצמו, ועל הדרך לאפשר לחיימוב לנוח ולחזור לעצמו לאט לאט. כמו שחלוצים או קשרים צריכים מנוחה מדי פעם, כך גם שוערים".

המגן הצעיר אורי כהן שנפגע בידו במהלך המחצית השנייה והוחלף על ידי קלמי סבן, נבדק על ידי הצוות הרפואי שאיבחן כי לא מדובר בשבר, אלא במכה חזקה בלבד באיזור הזרוע. כהן שנאנק מכאבים, טופל במגרש על ידי רופא הקבוצה ד"ר רוברט כהן ואף נטל משככי כאבים כדי להתגבר על הכאב העז ממנו סבל.

ביום רביעי תשוב מכבי ותפגוש למפגש נוסף את מכבי פתח תקוה, הפעם במסגרת רבע גמר גביע הטוטו. לסגל צפוי החלוץ אלירן עטר שסיים לרצות עונש הרחקה. בלי קשר להרחקה שספג עטר בבית הדין, הוא יעמוד גם לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון בשל התקרית עם מוסא קונאטה במשחק החוץ בסטוק ביום חמישי.

גם המגן יואב זיו, שהושעה מהמשחק אתמול בשל תקרית זריקת הנעל במשחק בסטוק, יעמוד בנוסף להשעייה אמש לועדת משמעת פנימית בתוך המועדון והוא ככל הנראה צפוי לקבל קנס כספי. לעומתם נראה כי במקרה של דור מיכה שספג צהוב מיותר במחצית השנייה במשחק באנגליה ובשל כך ייעדר מהמשחק הקרוב בבית נגד סטוק, יעדיפו במועדון להסתפק ככל הנראה בנזיפה בלבד.

משחק הליגה הקרוב של הצהובים יהיה נגד בני יהודה שתהיה המארחת בהתמודדות ביום שני הבא, וישודר כמשחק המרכזי של הערוץ הראשון.

לאחר ישיבת היערכות של הנהלת בני יהודה עם משטרת ישראל, לקראת המשחק בו יארחו הזהובים את מכבי תל אביב ביום שני הבא בבלומפילד, התקבלה החלטה משותפת של משטרת ישראל וחברת "היכלי הספורט" לסגור את שערים 4-5 ולא לפתוח אותם לאוהדים הצהובים, ככל הנראה מחשש לפעולות נקם של אוהדי במכבי ביציעים ששייכים לאוהדי הפועל תל אביב וזאת בתגובה לריסוס כתובות הנאצה ביציעים 10-11 מלפני שבוע. בישיבה הוחלט שביום שני, ישבו אוהדי בני-יהודה בשערים 12-13 ו- 2-3, ואוהדי מכבי ת"א בשערים 8-9 ו- 10-11.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully