וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי תל אביב גברה 0:1 על מכבי פתח תקוה

נגיחה של רוברטו קולאוטי בדקה ה-47 שלחה את הצהובים למקום הראשון בטבלה. הפסד בכורה ללחמן בפתח תקוה

מכבי תל אביב עלתה למשחק הבית הערב (ראשון) מול מכבי פתח תקוה בידיעה שמכבי חיפה הפסידה. במחצית היא התבשרה גם על הפסדה של הפועל תל אביב וידעה שתיקו יספיק לה כדי לעלות בחזרה למקום הראשון, אותו איבדה בשבוע שעבר. אלא שהצהובים לא רצו להסתפק בתיקו, יצאו למחצית השנייה בסערה ובדקה ה-47 נגיחה של רוברטו קולאוטי קבעה ניצחון 0:1. הצהובים בפסגה, עם שתי נקודות יתרון מהפועל תל אביב ומכבי נתניה.

במחצית הראשונה נדמה היה שהמשבר אצל הצהובים, שלא ניצחו בארבעת משחקיהם האחרונים עד הערב, רק מתעצם. השחקנים של איוניר לא חיברו שתי מסירות ולא סיכנו כלל את שערו של לירן שטראובר, שספג שריקות בוז רבות מהקהל הצהוב. גם שחקני מכבי תל אביב זכו לאי אילו שריקות בוז כשירדו לחדרי ההלבשה במחצית.

כניסתו של דור מיכה הנפלא במחצית, במקומו של גיז'רמו ישראלביץ' האנמי, שינתה הכל. מיכה נזקק לשתי דקות בלבד כדי למצוא את הראש של קולאוטי, שהחליק באלגנטיות לרשת ושלח את הצהובים למקום הראשון בליגה. מאותו רגע פתח תקוה נעלמה לחלוטין ורק חוסר מזל וחוסר ריכוז מנעו מהצהובים להגדיל את התוצאה. במחזור הבא מצפה למכבי תל אביב מבחן קשה מול בני יהודה, מכבי פתח תקוה תארח את מכבי חיפה.

שחקני מכבי תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עוד שער לקולאוטי/ברני ארדוב

מהלך המשחק

דקה 15: ניסיון ראשון של הצהובים. הרמה מאגף ימין נחתה על הראש של קולאוטי. החלוץ הקדים כרגיל את השומר שלו לכדור הגובה, אך נגח מעל למסגרת.

דקה 17: גם פתח תקוה מנסה. מהלך יפה הסתיים בבעיטה חזקה מ-16 מטרים של קבהא, שהלכה החוצה.

דקה 24: דאבור עבר כמה שחקנים במרכז, העביר לישראלביץ', שהניח את הכדור לאחור. דהן הפציץ גבוה מדי.

דקה 35: כמעט שער עצמי לזכות פתח תקוה. צ'ארביץ' הגביה כדור חופשי, קולאוטי נגח לאחור והכדור פגע בחיבור של לוי.

דקה 39: בן חיים עשה צחוק מההגנה הצהובה וספק הוכשל ברחבה על ידי ייני. תבריזי, לזכותו ייאמר שהיה קרוב מאוד לארוע, בחר שלא לשרוק.

דקה 47: גול! חילוף גדול של איוניר. הכדור הגיע למיכה, שנכנס במחצית והוא הרים לקולאוטי, שהחליק עם הראש פנימה. שער טיפוסי לחלוץ הנהדר, 0:1 למכבי תל אביב

דקה 56: קולאוטי עם כדור עומק נהדר לקונאטה, שנותר לבד, אבל בעט החוצה.

דקה 69: הרמה יפה של מיכה הגיעה לדאבור, שעמד חופשי במרכז הרחבה וירה מהאוויר גבוה מדי.

דקה 71: מדוניאנין הגביה קרן, דאבור נגח, מעבי הציל מהקו.

דקה 93: כדור גדול של מיכה לקונאטה, שהיה חייב למסור, אבל בחר לבעוט מזווית קשה, החוצה.

הרכב מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד, שרן ייני, רוברטו פונצ'ץ, אורי כהן (קלמי סבן, 54), רפי דהן, גיז'רמו ישראלביץ' (דור מיכה, 46), האריס מדוניאנין, מואנס דאבור (משה לוגסי, 79), מוסא קונאטה, רוברטו קולאוטי.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, אורי אוזן, שי מימון, תומר אלבז (אסי משיח, 70), טל מעבי, ג'סטיס וומפור, מרואן קבהא (דרור דגו, 56), מריו צארביץ', ציון צמח, דני פרדה (סוהייב פריג', 64), טל בן חיים.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully