וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "במכבי תמיד יש לחץ. רציתי שנישאר שפויים"

23.10.2011 / 23:12

מאמן מכבי תל אביב שמר על שחקניו רגועים למרות התוצאות הלא טובות: "השחקנים סחוטים". לחמן: "לא נראינו טוב"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב עלתה הערב (ראשון) למקום הראשון בטבלה לאחר ניצחון ביתי 0:1 על מכבי פתח תקוה. שער של רוברטו קולאוטי בדקה ה-47, מבישול של דור מיכה, הספיק לצהובים כדי להשיג את שלושת הנקודות, שהיו קריטיות במיוחד ביום בו מכבי חיפה והפועל תל אביב נוחלות הפסדים.

המאמן מוטי איוניר אמר בסיום: "היה משחק קשה, משתי סיבות עיקריות. הראשונה היא שלא היינו חכמים בהתקפה, בעיקר במחצית הראשונה. בהמשך הגענו למצבים, אבל לא ניצלנו אותם. לפעמים אנחנו משלמים את המחיר של שילוב הצעירים. למשל, המצב של מואנס דאבור, שהיה לבד מול השוער ובמקום לעצור, בעט והחמיץ. הסיבה השנייה היא הקושי במעברים מאירופה לליגה, הקרבות שם סוחטים את השחקנים. זה לא רק אצלנו, עובדה שחיפה והפועל הפסידו".

איוניר התייחס לדיבורים על משבר, שהחלו לעלות לאחר שהקבוצה לא ניצחה ארבעה משחקים ברצף: "במכבי תמיד יש לחץ. ניסיתי לשדר לשחקנים שנשאר שפויים, בניגוד לסביבה, שתפקידה לייצר כותרות. החוכמה היא לשמור על הדרך, יהיו ימים יותר טובים ויהיו פחות. הייתה לנו נפילה אחרי הפתיחה הטובה, היום הרמנו את עצמנו ואני מקווה שזה סימן להמשך.

לגבי השעייתו של יואב זיו בשל תקרית הנעל בסטוק אמר המאמן: "מועדון כמו מכבי, שמייצג את ישראל באירופה, צריך להתנהג באופן מקצועני. המקרה של זיו חריג, הוא בחור טוב ואין לו עבר של הרחקות. הוא עשה טעות ואנחנו כמועדון, מחויבים לחנך את השחקנים שלנו, כמו שאנחנו רוצים לחנך את המאמן שלנו, שלפעמים לא מתנהג כמו שצריך", סיכם איוניר בחיוך.

דור מיכה, שהיה המצטיין במגרש מרגע שנכנס, הוביל שינוי ואף בישל את שער הניצחון, אמר: "אין לי בעיה להיכנס מהספסל ואני תמיד שמח לעזור לקבוצה. במחצית הראשונה היה קשה, היינו לחוצים מכל התקופה הלא טובה שעברנו. זה ניצחון חשוב, בעיקר בגלל ההפסדים של חיפה והפועל, אנחנו צריכים לעשות את העבודה, בלי קשר לתוצאות שמסביב. טוב שחזרנו ליכולת מתחילת השנה".

אייל לחמן: "משחק לא טוב שלנו, לא החזקנו בכדור"

בצד השני, המאמן אייל לחמן, שחווה הפסד במשחק הבכורה שלו במכבי פתח תקוה, לא היה מרוצה מצורת המשחק של קבוצתו: "משחק לא טוב שלנו, לא החזקנו בכדור. כל השבוע תיכננו הרכב התקפי ואז מרעי חלה ונאלצנו לשנות הכל. גם עומר גולן היה חסר היום ולא לחצנו בחלק הקדמי. אין לנו כלים להתמודד עם הנעת הכדור של מכבי. התוצאה מינימלית, אבל לא נראינו טוב. אני לא מתלונן על העובדה שעשיתי מעט אימונים עם הקבוצה, כי אם עובדים נכון, אפשר להשיג הרבה דברים".

לחמן התייחס לעובדה שקבוצתו עלולה להסתבך במאבקי התחתית: "הליגה צפופה, זו העונה היחידה בעשור האחרון שיש הזדמנות אמיתית לקבוצה מהגל השני לקחת אליפות. אני שמח שחזרתי לאמן, אין כמו להיות על הדשא".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully