וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקולס: "ההתעוררות של סיטי מאתגרת את פרגי להמשיך"

קשר העבר סיפר על המוטיבציה שסר אלכס שואב מההצלחה של היריבה העירונית. טורה: "הסיפור של סיטי רק מחכה להיכתב"

בעוד שעות ספורות יעלו מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי לכר הדשא באולד טראפורד לדרבי הכי גדול של העיר מזה עשרות שנים, אליו מגיעים התכולים ממרומי המקום הראשון בטבלה ועם רוחות אמיתיות של שינוי באוויר. השדים האדומים, שניצחו ב-66 ממשחקי הדרבי בעבר לעומת 43 של סיטי ו-50 תוצאות תיקו, ינסו להחזיר את יריבתם העירונית לגודלה הטבעי עם ניצחון שיחזיר אותם לפסגה.

"סיר אלכס כבר התמודד בהצלחה עם ליברפול, ארסנל וצ'לסי, וההתעוררות של סיטי מאתגרת אותו להמשיך הלאה", אמר לקראת המשחק פול סקולס. "הוא ירצה לוודא שסיטי לא תסיים מעל יונייטד בטבלה כל עוד הוא נמצא באולד טראפורד. גם אחרי שהוא שבר את שיא האליפויות של ליברפול אין סימן למשהו שיעצור אותו בקרוב. כשרואים את הקבוצה החדשה שהוא בנה העונה, והכדורגל הנפלא שהיא משחקת, מבינים שאין לו שום סיבה לפרוש בקרוב".

סקולסי בן ה-36, שפרש בסיום העונה שעברה ועבר לצוות המקצועי של יונייטד, כתב בספרו שפורסם לאחרונה ששער הניצחון שלו בדרבי באפריל 2010 היה השער המספק ביותר בקריירה שלו, כיוון שהוא הגיע בימים בהם לדבריו סיטי חשבה שהיא הופכת לקבוצה גדולה. "אני אף פעם לא רוצה לראות את סיטי מצליחה, וקשה לכולנו לסבול את פתיחת העונה שלהם", הוסיף סקולס. "אני מקווה מאוד שנמשיך להיות טובים יותר מהם בטווח הארוך".

הכל מוכן לדרבי הגדול: יונייטד - סיטי (14:30, ספורט 1)

אוהדי שתי הקבוצות יתאחדו כדי להפגין נגד קרלוס טבס

דויד סילבה הוא הסיבה העיקרית לפתיחת העונה של סיטי

כך הפך רוברטו מאנצ'יני את סיטי מאוסף כוכבים לקבוצה

טורה: "צדקתי שעזבתי את ברצלונה לטובת סיטי"

בצד התכול של העיר צברו הרבה בטחון מהיכולת המרשימה של הסיטיזנס העונה, בתקווה להמשיך בתנופה ולרשום ניצחון שני בלבד באולד טראפורד מאז 1974, כשהניצחון הקודם היה ב-2008 בתקופתו של סוון גוראן אריקסון. סיטי זכתה בגביע בעונה שעברה אבל לא הצליחה לנצח בחוץ אף אחת מהגדולות של הפרמיירליג, ובמועדון מקווים שיוכלו לבצע את קפיצת המדרגה הודות להגעתו של סמיר נאסרי, מלך הבישולים של הליגה עד כה, שכבש צמד מנצח מול השדים האדומים לפני שלוש שנים במדי ארסנל.

"אפשר להבין את השאיפות העצומות של המועדון הזה כשמסתכלים על השחקנים שהגיעו בשנים האחרונות, שהם בין הטובים בעולם", אמר יאיא טורה לקראת המשחק. "בהתחלה לא ידעתי אם קיבלתי את ההחלטה הנכונה כשעזבתי את ברצלונה לטובת סיטי, אבל היום אני מאמין שצדקתי. אני באמת מרגיש שהסיפור של המועדון הזה רק מחכה להיכתב".

"כולנו רוצים להיות חלק מהסיפור הזה", הוסיף טורה. "וסיטי יכולה להיות קבוצה גדולה. אנחנו יודעים שהאוהדים מרוצים מהשינוי, כי 35 שנה זה הרבה זמן מבלי לראות את הקבוצה שלך זוכה בתואר, ואחרי שזכינו בגביע האנגלי אשתקד אנחנו מוכנים לצרף עוד גביעים, ולשם כך אנחנו צריכים להשתפר עוד".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

מי לוקחת בדרבי של מנצ'סטר?

יונייטד
60%
סיטי
40%
הסקר הסתיים
9006 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully