וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "זה עוד משחק בהיסטוריה של המועדון"

מאמן יונייטד לא יכול להרשות לעצמו לזלזל בסיטי (א', 14:15, ספ' 1, 1HD), פלטשר יפתח. מאנצ'יני ינסה לשמור על הפסגה

כבר התרגלנו לראות בעבר משחקים גדולים בין מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי, אבל השנה הדרבי השני של העונה הולך להיות באמת שונה. שתי הקבוצות יעלו אל כר הדשא (ראשון, 14:15, ספורט 1, 1HD) כמי שנחשבות למועמדות העיקריות לזכות העונה באליפות, וכמובן שהמשחק הזה אמור להוות ציון דרך עבור שתיהן. אחרי שמונה מחזורי ליגה, סיטי מקדימה בשתי נקודות את שחקניו של פרגוסון וניצבת ראשונה.

רוברטו מאנצ'יני סופג ביקורות

ההתלהבות מפתיחת העונה של דויד סילבה רק גדלה

פרגוסון אמור לפתוח עם דארן פלטשר

מי שכבר הספיק לשכוח, רק לפני קצת יותר מחודשיים נפגשו שתי הקבוצות במגן הקהילה, אז השדים האדומים פיגרו 2:0 במחצית, אבל חזרו עם קאמבק נפלא עליו ניצח נאני, ניצחו 2:3 וזכו בתואר הראשון של העונה. בכלל, יונייטד מגיעה עם מאזן טוב למשחק הקרוב אחרי שניצחה בשלושה מארבעת משחקי הדרבי האחרונים שנערכו באולד טראפורד. מעבר לכך, מאזנה באיצטדיון הביתי במשחקי הפרמיירליג האחרונים עומד על 24 מ-25 ניצחונות.

מי שנחשב לאס החזק של פרגי במשחקי הדרבי הוא כמובן ווין רוני, שהבקיע חמישה שערים נגד סיטי. האדומים מגיעים לדרבי אחרי הניצחון 0:2 על אוצלול גלאץ בליגת האלופות, אבל בליגה היא איבדה נקודות במשחק האחרון נגד ליברפול (1:1), שהיווה משחק שני משלושת משחקי הליגה האחרונים שבהם יונייטד לא ניצחה. "המשחק הזה יכול להיות משמעותי בסיום העונה", הסביר פרגוסון. "זה משחק על שש נקודות והוא ייתן פער לקבוצה שתנצח אותו. למרות זאת, זה שלב מוקדם של העונה ואפשר להתגבר על זה".

פרגוסון הוסיף להתייחס למשמעות המשחק, ואמר: "אנחנו תמיד נערכים לאתגרים במועדון. אנחנו עושים את זה כל הזמן שוב ושוב, וזו עוד סיטואציה כזו. זה עוד משחק בהיסטוריה של המועדון שלנו ואנחנו צריכים להתמודד איתו". דארן פלטשר נחשב למועמד המוביל של פרגי לפתוח במרכז השדה של יונייטד, כשהוא עשוי לשתף פעולה עם אנדרסון, שזכה למנוחה ברומניה. בחוד פרגי יפתח עם רוני לצידו של חאבייר הרננדס.

הרכב משוער, מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, כריס סמולינג, ריו פרדיננד, נמניה וידיץ', פטריס אברה, נאני, דארן פלטשר, אנדרסון, אשלי יאנג, חאבייר הרננדס, ווין רוני.

דז'קו אמור לפתוח כחלוץ בודד

אחרי שמונה מחזורים, גם רוברטו מאנצ'יני לא באמת ציפה למצוא את עצמו עם שבעה ניצחונות ותיקו אחד. סיטי נראית פשוט נראית העונה נפלא, והיא הכובשת המצטיינת של הליגה עם 27 שערים (3.3 שערים בממוצע למשחק). התכולים כבר נהנו העונה מחמישייה אחת ושלוש רביעיות, ומבחינתם עוד היד נטויה. אחרי הניצחונות על אברטון, בלקבורן ואסטון וילה, ניצחון יקנה לסיטי פער של חמש נקודות מהיריבה העירונית, ולכן מעבר לחגיגיות הרבה והרצון של האוהדים לראות סוף סוף ניצחון על יונייטד, יש כאן הרבה על מה לשחק.

בצל פרשת קרלוס טבס, שעדיין לא יודע מה יהיה עונשו, סיטי מחפשת את הניצחון הראשון באולד טראפורד מאז 2008, שזהו גם הניצחון היחיד שלהם שם ב-36 השנים האחרונות. חשוב לזכור כי מדובר גם במבחן בגרות ראשון עבור מאנצ'יני, שלא ניצח את אחת מארבע הגדולות בעונה שעברה (יונייטד, ארסנל, צ'לסי וליברפול).

"ליונייטד יש משהו אחד שלנו אין", הסביר האיטלקי את יחסי הכוחות. "כשהם משחקים רע, הם מנצחים ואילו אנחנו לא עושים את זה. הם מספיק חזקים כדי שגם אם הם לא משחקים טוב, הם מנצחים את המשחק. ההבדל הוא פסיכולוגי. כשאתה מנצח בכל שנה, הראש שלך עובד חזק אפילו אם אתה לא נמצא בפורמה טובה". האיטלקי אמור ליהנות מסרחיו אגוארו שחוזר אחרי פציעה ואמור להיות מצוות עם דויד סילבה וסמיר נאסרי בקישור הקדמי, כשאדין דז'קו יפתח כחלוץ בודד.

הרכב משוער, מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, מיקה ריצ'ארדס, וינסנט קומפני, ג'וליאן לסקוט, גאל קלישי, יאיא טורה, גארת' בארי, סרחיו אגוארו, דויד סילבה, סמיר נאסרי, אדין דז'קו.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

מי לוקחת בדרבי של מנצ'סטר?

יונייטד
60%
סיטי
40%
הסקר הסתיים
9006 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully