וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק יוז: "מאנצ'יני נתפס בעיני כאוטוקרט"

רגע לפני הדרבי, מאמנה לשעבר של מנצ'סטר סיטי מותח ביקורת על האיטלקי: "מה שקרה עם טבס מעולם לא היה קורה אצלי"

רגע לפני הקרב החשוב שלה נגד מנצ'סטר יונייטד בדרבי הראשון של העונה (ראשון, 14:15, ספורט 1, 1HD), מנצ'סטר סיטי עסוקה במה שמשמיע מאמנה לשעבר מארק יוז, לעבר מאמנה הנוכחי, רוברטו מאנצ'יני. יוז התראיין לדיילי טלגרף ושטח את ביקורתו כלפי האיטלקי, אף כינה אותו "שליט יחיד" והדגיש כי הבלגאן שמתחולל סביב קרלוס טבס לא יכול היה לקרות אצלו.

יוז, כזכור, עזב את סיטי בדצמבר 2009 אחרי הגעתו של שייח מנסור. "אני לא מכיר את האיש באופן אישי, אבל מתוך הסתכלות על מאנצ'יני מבחוץ, הוא נתפס כאוטוקרט. אני לא בטוח שהוא מרצה שחקנים, הוא מנסה להכיר את השחקנים או להבין אותם, אני לא בטוח שהוא מהזן הזה של המאמנים. הוא נראה מאוד ממוקד ומונע ממה שהוא מקבל מהשחקנים שלו, אבל האם כולם יאהבו אותו כשהוא יעזוב? אני חושב שלא".

יוז המשיך לשטוח את דעותיו והוסיף: "זה יותר קשה בגיל מאוחר ועם שחקנים מודרנים להיות לגמרי אוטוקרט ולא להיות גמיש בכל מה שקשור לאיך שדברים נעשים ולא להבין שההחלטות שלך יכולות להשפיע על השחקנים, מכיוון שהן משפיעות". על סוגיית טבס, הוא הוסיף: "אף פעם לא ראיתי את טבס בלתי יציב. המקרה שהיה עם טבס לא היה יכול לקרות אצלי".

על דרכה של סיטי עד עכשיו, הוסיף יוז: "באירופה, בליגת האלופות, אני לא חושב שהם יכולים להגיע למקום שבו הם רוצים להיות העונה או אפילו בעונה הבאה, מכיוון שאני חושב שצריך לבנות את הידע הזה, אבל במושגים של הפרמיירליג אני חושב שזה יכול להגיע מהר יותר.

"האם מבחינת העבודה שנעשית שם ועם אותה מנטרה שיש למנצ'סטר יונייטד הם יכולים לזכות (בפרמיירליג)? אני חושב שלא. כל שחקן של מנצ'סטר יונייטד מבין מה זו יונייטד. השחקנים מבינים שזו פריבילגיה לשחק עבור יונייטד. הם מוכיחים שזה מועדון שונה".

כך גדלה ההתלהבות מדויד סילבה במנצ'סטר סיטי

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully