וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "מאנצ'יני טיפל בפרשת טבס בצורה מושלמת"

רגע לפני הדרבי הגדול (א', 14:30, ספורט1), מאמן יונייטד החמיא לעמיתו. האיטלקי: "שחקן טוב צריך לכבד את המועדון"

העיר מנצ'סטר סופרת את השעות לקראת הדרבי הגדול של העיר, שיפגיש מחר (ראשון, 14:30, ספורט1, ספורטHD1) את יונייטד וסיטי. אלא שבצל המשחק המרתק, אנגליה ממשיכה לעסוק בשחקן אחד שדווקא לא יעלה מחר לכר הדשא של תיאטרון החלומות - קרלוס טבס. החלוץ הארגנטינאי ככל הנראה יעזוב את הסיטיזנס עם פתיחת חלון ההעברות בינואר, אך בינתיים הוא ממשיך להעסיק את רוברטו מאנצ'יני ואלכס פרגוסון.

מוקדם יותר החמיא המנג'ר האלמותי של יונייטד לעמיתו, כשאמר: "אם מישהו אי פעם פקפק ביכולות של רוברטו כמנג'ר, צריך ללמוד את הצורה בה הוא התנהג בפרשת טבס. זה היה מושלם. כשקרלוס לא רצה לקום מהספסל ראיתי מאמן כועס ונסער, כמו שצריך כששחקן מתנהג כאילו הוא יותר גדול מהמועדון.

"בימים אלה האימון הפך לעבודה קשה מאוד, הרבה בגלל הסכומים הגדולים ששחקנים מקבלים, ואי אפשר להרשות להם את הכוח הזה", הוסיף סר אלכס. "אני מעריך את האומץ של מאנצ'יני לבוא ולעשות את הדבר הנכון. הוא הגיב בדיוק בצורה הנכונה ושלח מסר לשאר השחקנים בקבוצה ולהקהל".

התגובה של מאנצ'יני למחמאות של פרגוסון לא איחרה להגיע, ובה התייחס בהרחבה, פחות או יותר לראשונה העונה, למעמדו של הארגנטינאי. "אם אתה רוצה להיות קבוצה טובה לאורך זמן, אתה חייב שחקנים שיכבדו את המועדון, המנג'ר והקהל. אם אתה רוצה להיות שחקן טוב, באופן כללי, כדאי שתוכל לשבת על הספסל. בשנה שעברה ווין רוני רצה לעזוב את מנצ'סטר יונייטד, ועדיין היה לו כבוד כלפי המועדון והמאמן", הוסיף מאנצ'יני. "הוא קיבל את כל מה שהמאמן אמר, כי המאמן יודע מה טוב לקבוצה ולפעמים שחקן צריך לשבת על הספסל.

פרגוסון: "המשחק הזה יכול להיות משמעותי בסיום העונה"

מארק יוז דווקא ממש לא מפרגן למנג'ר האיטלקי

אוהדי יונייטד וסיטי יזרקו את חולצות טבס לפחי זבל

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

מי לוקחת בדרבי של מנצ'סטר?

יונייטד
60%
סיטי
40%
הסקר הסתיים
9006 משתתפים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully