וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביברס נאתכו: "אשמח להאריך את החוזה שלי בקאזאן"

הקשר לא חושב לעזוב: "המאמן עושה הכל כדי שאתקדם מקצועית", ונדהם מכמות כיבושיו: "הפתעה נעימה עבורי"

ביברס נאתכו נמצא בכושר מצוין. קשר נבחרת ישראל פתח עד כה בכל משחקי הליגה של קבוצתו הרוסית רובין קאזאן, 26 במספר, ורשם כמות מצוינת של תשעה כיבושים (שישה בליגה). מעבר לכך לנאתכו שישה בישולים.

בראיון שהתפרסם הבוקר (חמישי) בעיתון הרוסי ספורט-אקספרס פוסל נאתכו את האפשרות לעזוב את רובין קאזאן. כושרו הנהדר משך את תשומת ליבן של קבוצות רבות, בין היתר שטוטגרט הגרמנית, דינמו קייב האוקראינית וצסק"א מוסקבה הרוסית, אבל נאתכו הצהיר באופן חד משמעי: "יש לי חוזה בקאזאן לשנתיים נוספות, והרצון לעזוב לא קיים. להיפך – אשמח להאריך את החוזה אחרי שנדון בתנאים החדשים.

"קאזאן מתאימה לי מבחינת סגנון החיים", הוסיף נאתכו. "לפני שהגעתי לקבוצה היתה לי אופציה לעבור לצסק"א או ללוקומוטיב, אבל במוסקבה היה לי הרבה יותר קשה להתאקלם. חוץ מזה, המאמן קורבן ברדייב עושה הכל כדי שאתקדם מקצועית. איך אפשר לעזוב קבוצה כזאת?".

נאתכו מגלה שמספר השערים שהבקיע העונה (כאמור, תשעה בכל המסגרות) מפתיע גם אותו: "רק בקבוצות הנוער בהן שיחקתי כבשתי כל כך הרבה, אבל זה סיפור אחר לגמרי. זו הפתעה נעימה מאוד עבורי. הצלחתי כי האמנתי בעצמי וידעתי מה אני רוצה. לא הגעתי לקאזאן בשביל הכסף. היה לי מושג ברור מה אני יכול לעשות, ומה בלתי אפשרי. אני משחק בתפקיד שדורש אחריות גדולה על כל מהלכי הקבוצה".

באשר לכישלונה של נבחרת ישראל במוקדמות יורו 2012 אמר השחקן: "הנבחרת שלנו צעירה ותמשיך להשתפר. היינו יכולים להשיג תוצאות טובות יותר, אבל הפסדנו פעמיים ליוון ופעמיים לקרואטיה. אני גאה במדינתי ותמיד משחק בנבחרת עם הרבה חשק".

ביברס נאתכו הוא השגריר מספר 1 שלנו בתפוצות?

אתם חושבים כך

נאתכו יודע שזה הזמן שלו להיות למעלה: המדור שגריר על הסכין

שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully