וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "סטוק לא טכנית, אבל מאוד אפקטיבית"

19.10.2011 / 22:30

מאמן מכבי ת"א החמיא ליריבה (ה', 21:05, ספ'1 ו-HD). פאביצ'ביץ' צפוי לפתוח. פוליס: "הם מנוסים מאיתנו באירופה"

שחקני מכבי תל אביב שנמצאים באנגליה סיימו את ההכנות לקראת המשחק מול סטוק (חמישי, 21:05, ספורט1 וספורט1 HD) במסגרת המחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. הצהובים קיימו את האימון המסכם במזג אוויר קר וגשום באצטדיון 'בריטניה' בו גם יתקיים המשחק.

עוד לפני כן דיבר המאמן מוטי איוניר על היריבה: "אנחנו יודעים שסטוק לא קבוצה גדולה במונחים של יכולת טכנית, אבל הם קבוצה מאוד אפקטיבית. מנצ'סטר יונייטד, צ'לסי וארסנל התקשו כאן ואנחנו מודעים לזה. ננסה להתאים את תכנית המשחק שלנו כדי למנוע את זה. אנחנו עוקבים אחרי הפרמיירליג וסטוק היא קבוצה מכובדת בליגה הזו. כששמענו על ההגרלה, הקדשנו תשומת לב מיוחדת לסטוק".

איוניר יסיים בחמישי את עונש ההרחקה והמשחק בבריטניה סטדיום יהיה האחרון בו לא יוכל לעמוד על הקווים: "שיחקנו שני משחקים באירופה כשאני בצד. בראשון לא היינו טובים מול בשיקטאש, אבל בשני עשינו תוצאה טובה מול דינמו קייב, ככה שזה פועל לשני הצדדים. ננסה להופיע במלוא היכולת שלנו".

האריס מדוניאנין הוסיף: "אנחנו יודעים למה לצפות - יהיה משחק קשה מאוד עבורינו. סטוק ממעטת לספוג שערים וזה יקשה עלינו להבקיע, אבל ננסה לעשות את הטוב ביותר שלנו. סטוק קבוצה מאוד פיזית ואנחנו לא כאלה. אנחנו אוהבים לשחק כדורגל ואילו סטוק לא קבוצה כל כך טכנית, אבל כזו שיודעת מה היא עושה".

איוניר לא תרגל הרכב באימון המסכם אולם נראה שההתלבטות היחידה היא בעמדת הבלם. סאבו פאביצ'ביץ' ערך אימון מלא וצפוי לשחק. במידה המונטנגרי לא יפתח בסופו של דבר, יתופקד קלמי סבן כבלם נוסף לצידם של שרן ייני ורוברט פונצ'ץ שמקומם בהרכב מובטח. רפי דהן והאריס מדוניאנין צפויים לשתף פעולה בקישור האחורי, כאשר גיז'רמו ישראלביץ' (בימין) ומוסא קונאטה (בשמאל) יתופקדו בכנפיים. על פי התכנון צפוי אלירן עטר לפתוח כחלוץ יחיד.

הקבוצה צפויה לקבל דחיפה גדולה מהיציעים, כאשר כ-1,500 אוהדים יגיעו לסטוק וילוו את השחקנים. גם הבעלים הקנדי מיטש גולדהאר הגיע לאנגליה, נכח באימון המסכם וכמובן ישהה עם הקבוצה עד לאחר המשחק.

הרכב משוער: גיא חיימוב, עומר ורד, שרן ייני, סאבו פאביצ'ביץ' (קלמי סבן), יואב זיו, רוברט פונצ'ץ, רפי דהן, האריס מדוניאנין, גיז'רמו ישראלביץ', מוסא קונאטה, אלירן עטר.

סטוק סיטי מייצגת את הכדורגל האנגלי השורשי

מוטי איוניר מתכנן מערך הגנתי לקראת סטוק

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טוני פוליס: "משחקי הבית חיוניים"

סטוק ניצחה העונה את כל משחקי הבית במסגרת האירופית ובכלל, היא הפסידה רק פעמיים ב-15 המשחקים האחרונים בכל המסגרות. טוני פוליס שיבח את שחקניו: "הצלחנו מאוד עד עכשיו באירופה וזה נפלא, אבל אנחנו חייבים להמשיך. משחקי הבית חיוניים. אמרנו לפני תחילת שלב הבתים שרק משחקי הבית יכריעו אם נמשיך לשלב הבא. הציפיות גדלות כמו שהמועדון גדל".

למנג'ר הרבה כבוד לצהובים: "נכבד את מכבי כמו שאנחנו מכבדים כל יריבה. ראינו את שלושת המשחקים האחרונים שלהם ומול דינמו קייב הם היו יכולים לנצח. אני צופה למשחק קשה מול יריבה טכנית. יש להם שני שחקנים מצוינים בקישור ובחור מבוסניה ששיחק מול צרפת בשבוע שעבר. מכבי יותר מנוסה מאיתנו באירופה ויש להם יותר שחקנים עם ניסיון המפעלים האירופיים. לא נקל בהם ראש".

כהרגלו, פוליס מתכנן מספר שינויים בהרכב. תומאס סורנסן הדני יתפח בין הקורות במקום אסמיר בגוביץ'. רוברט הות יחזור למרכז ההגנה והחלוץ קנוויין ג'ונס יעלה בהרכב אחרי שהתאושש מפציעה. המנג'ר ציין כי גם דני היגיבותאם עשוי לשחק לראשונה מאז חודש אפריל. ווילסון פלאסיוס בספק.

ההרכב המשוער: תומאס סורנסן, ריאן שוטון, רוברט הות, ריאן שואוקרוס, מארק ווילסון, ג'רמיין פנאנט, רורי דלאפ, דין וויטהד, מתיו אתרינגטון, קמרון ג'רום, קנוויין ג'ונס.

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully