וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: הקבוצה נחתה בשדה התעופה במנצ'סטר

18.10.2011 / 21:46

מזג אוויר גשום קיבל את פני הצהובים, שעושים את דרכם לסטוק באוטובוס. איוניר תרגל את סבן, ייני ופונצץ' במערך הגנתי מעובה

יומיים אחרי הפסד הליגה 2:1 לעירוני קרית שמונה במסגרת המחזור השמיני בליגת העל, נחתה הערב (שלישי) מכבי תל אביב בשדה התעופה במנצ'סטר לקראת משחק הליגה האירופית שלה מול סטוק סיטי ביום חמישי. את הצהובים קיבל מזג אוויר קר וגשום, ולאחר הנחיתה החלה לעשות את דרכה לסטוק-און-טרנט באוטובוס. ביום רביעי תתקיים מסיבת העיתונאים המשותפת של שני המועדונים כאשר אחריה תקיים הקבוצה את האימון המסכם באצטדיון בריטניה, בו כאמור גם יתקיים המשחק. הבעלים של הקבוצה בצהוב מיטש גולדהאר יגיע אף הוא לאנגליה ויצפה במשחק.

מי שלא המריאו עם הקבוצה לאנגליה הם החלוץ ברק יצחקי שסובל מקרע בשריר הירך האחורי, הבלם הפצוע ניבאלדו שייעדר כחודש בשל מתיחה חזקה ברצועה הצידית בברכו וכן הקשר גל אלברמן, שקיבל הודעה מפתיעה על כך שהוא לא נכלל ברשימת 20 השחקנים היוצאים למשחק. מספר שחקנים בקבוצה הופתעו מאוד כשפורסמה רשימת היוצאים ולאחר שנתברר ששמו של אלברמן לא נכלל ברשימה הזו.

גם הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' לא ייטול כנראה חלק במשחק בשל העובדה שלא התאושש לגמרי מהפציעה בקרסולו. פאביצ'ביץ' ערך הבוקר אימון בצידי המגרש ונראה שהוא לא כשיר. על פי אותו אימון נראה כי המאמן מוטי איוניר מתכנן לפתוח במערך הגנתי מעובה, שיכלול שלושה בלמים: שרן ייני, רוברטו פונצ'ץ וקלמי סבן, שיתופקדו בחוליה האחורית יחד עם צמד המגנים עומר ורד בימין ויואב זיו בשמאל.

הקשר הבוסני האריס מדוניאנין, ששב אמש ארצה לאחר מספר ימים בהם שהה לצד משפחתו בבוסניה, חזר להתאמן בצורה מלאה והוא מתוכנן לפתוח בהרכב לצד רפי דהן בקישור האחורי. גם החלוץ אלירן עטר, שלא שותף בהפסד בקרית שמונה בשל עונש הרחקה משני משחקים בליגה, ישוב להרכב ויפתח ליד מוסא קונאטה בחוד. קונאטה סיים לרצות את עונש ההרחקה משני המשחקים אותו ספג מאופ"א, ולאחר שהחמיץ את משחק החוץ בבשיקטאש ומשחק הבית נגד דינמו קייב הוא ישוב לסגל ואפילו יפתח.

עדכון ראשון: 13:03

מתיו אפסון נהנה מכל רגע בסטוק סיטי

חמי אוזן סבור שמכבי תל אביב פוגעת בה ובעטר

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully