וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיו אפסון: "בדרכים רבות, סטוק זה מועדון פשוט"

בלם הקבוצה, שתפגוש ביום חמישי את מכבי תל אביב, נהנה ויודע למי לזקוף את הקרדיט: "חלק גדול מזה נובע בגלל פוליס"

אחרי ניצחון הליגה 0:2 על פולהאם, בסטוק סיטי כבר מתכוננים למפגש באצטדיון בריטניה נגד מכבי תל אביב. הצהובים של מוטי איוניר לא ייתקלו רק בקבוצה שמשחקת את הכדורגל הכי אנגלי בפרמיירליג אלא גם באצטדיון הרועש ביותר בממלכה.

רוברט הות', הבלם הגרמני שמשחק לעתים כחלוץ, ישוב להרכב הקבוצה. "אני אערוך מספר שינויים בהרכב כדי לרענן את הקבוצה", אמר המנג'ר האהוב של סטוק טוני פוליס.

בסטוק שמחים מאוד על החזרה לדרך הניצחונות, וכמובן שמחפשים אחד כזה גם מול מכבי תל אביב. לקבוצה האנגלית ארבע נקודות משני משחקיה הראשונים, לאחר תיקו 1:1 עם דינמו קייב בחוץ וניצחון בית 1:2 על בשיקטאש במחזור השני.

מי שמרוצה מאוד בקבוצה הוא הבלם מתיו אפסון. "אני מאושר כאן בצורה יוצאת דופן", העיד אפסון. "כל דבר במועדון טוב ונוח לי. בדרכים רבות, זה מועדון כדורגל פשוט. בכך אני מתכוון שהוא ישיר. כל אחד יודע מה הוא עושה, כל אחד יודע מה הוא אמור לעשות, וכל אחד עושה את חלקו.

"חלק גדול מזה נובע בגלל המנג'ר פוליס", הוסיף אפסון. "הוא מצליח להוציא את המיטב מכולם. זה נובע משילוב בין האישיות שלו, הגישה, קבלת ההחלטות והיכולת לגייס את השחקנים עם האופי הנכון".

סטוק פתחה את העונה בצורה טובה עם שתי תוצאות תיקו ושני ניצחונות, כשלאחר מכן לא הצליחה לנצח שלושה משחקים ברציפות. בשבת האחרונה היא השיגה, כאמור, את הניצחון על פולהאם, שהעלה אותה למקום השביעי בליגה האנגלית עם 12 נקודות מ-24 אפשריות.

עם זאת, הקבוצה, ביחד עם ק.פ.ר, וולבס ו-וויגאן, הבקיעה עד כה את מספר השערים הדל ביותר בליגה - 6 במספר, לעומתן היא ספגה רק 8 שערים, והיא רביעית בטבלת הספיגות אחרי מנצ'סטר סיטי, מנצ'סטר יונייטד וניוקאסל.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully