וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: תמיר כהן יפתח מול סטיאווה, פלאח ייעדר

הדס גרינברג

18.10.2011 / 12:47

הקשר אמור לקבל את הקרדיט. במועדון צפו בחזרת שליט: "רגע מרגש". המועדון יארח את רז מוסקוביץ', שאושפז במצב קשה

מכבי חיפה קיימה היום (שלישי) אימון נוסף לקראת המפגש מול סטיאווה בוקרשט ביום חמישי במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית.

גם היום, כמו אתמול, ערך הקפטן יניב קטן אימון מלא, והוא צפוי לפתוח במקומו של החלוץ האקוודורי מרלון דה חסוס בחלק הקדמי. השינוי המפתיע יותר יגיע מכיוון הקישור האחורי, כאשר תמיר כהן שמיעט לקבל הזדמנויות לאחרונה, צפוי לפתוח במקומו של גוסטבו בוקולי. במועדון ציינו כי הקשר עדיין לא מצוי בכושר אותו היו רוצים לראות, אך הוא בכל זאת צפוי לקבל את הצ'אנס.

שינוי נוסף יהיה בחוליה ההגנתית, כאשר סארי פאלח שלא מתאמן בשל מתיחה, ייעדר מהמפגש מול הרומנים, כמו גם איציק כהן שתורגל במהלך האימון כמחליפו של פאלח אך נטש את האימון בשל מתיחה בשריר. מי שיפתח במרכז ההגנה על חשבון פאלח הוא הבלם אוראל דגני שיפתח לצד יוריצה בוליאט.

מעבר לשלושת השינויים הללו, לא צפוי המאמן אלישע לוי לערוך שינויים נוספים, זאת לפחות על פי התרגול היום. באימון התייחס המאמן בפני שחקניו באשר להחמצות הרבות מהן סובלת הקבוצה ואמר להם: "אנחנו צריכים להיות יותר מפוקסים ומרוכזים מול השער. אם נציג את היכולת שהצגנו במחצית השנייה מול הפועל באר שבע וזו שהפגנו נגד מכבי תל אביב נוכל לנצח את סטיאווה".

מעבר לכך, שיחת היום באימון הבוקר סבבה סביב שחרורו של גלעד שליט, כאשר שחקני הקבוצה צפו בלובי המועדון יחד בדרכו של שליט הביתה. "רגע מרגש שאין לתאר", אמרו בקבוצה.

מול הרומנים תארח הקבוצה את האוהד רז מוסקוביץ'. מוסקוביץ' בן ה-12 שחקן מחלקת הכדורסל של מכבי חיפה אושפז לפני כחצי שנה בבית חולים במצב קשה. ביום חמישי יגיע מוסקוביץ' לאצטדיון קרית אליעזר באמבולנס מיוחד, כאשר בקבוצה מסרו: "אנחנו מקווים שזה יסייע בשיפור מצבו של רז".

בסטיאווה בוקרשט לא ממש מתרגשים ממכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully