וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: מרלון דה חסוס ישלם את מחיר ההחמצות?

הדס גרינברג

16.10.2011 / 7:27

בקבוצה מאוכזבים מיכולת החלוץ, שעשוי לרדת לספסל נגד סטיאווה. שחקן בקבוצה: "אנחנו חייבים להתחיל לכבוש יותר"

במכבי חיפה התעוררו הבוקר (ראשון) מאוכזבים לאחר ה-1:1 נגד הפועל באר שבע. הקבוצה שהציגה יכולת חלשה במחצית הראשונה וחזרה למשחק בזכות פנדל שהבקיע אייל משומר הגיעה ללא מעט הזדמנויות במחצית השנייה ונראתה בה טוב, אך כפי שמאפיין אותה בתקופה האחרונה, החוליה הקדמית לא הצליחה שוב לסיים את המצבים לכדי כיבוש שערים. "יש לנו בעיה בסיומת", הודה בסיום אלישע לוי. "השחקנים הצעירים מגיעים למצבים ולא מקבלים את ההחלטות הנכונות. אנחנו עובדים על זה ומאמין שהשערים יגיעו בהמשך".

שני עצורים בזריקת רימון הגז בווסרמיל

ימפולסקי מאוכזב, עוסמאן ומגרלשווילי מחכים להתפתחויות

כמו אלישע לוי, גם שחקנים בקבוצה מתוסכלים מאוד מהעובדה כי הקבוצה מחמיצה לא מעט. "אנחנו חייבים להתחיל לכבוש יותר, אנחנו עם ניצחון אחד בארבעת המשחקים האחרונים וזה בגלל שלא ניצלנו מצבים שהגענו עליהם. איבדנו עכשיו נקודות חשובות בגלל שלא כבשנו ונקווה שזה ישתנה כבר מול סטיאווה ביום חמישי ובליגה מול קרית שמונה", אמר אחד מהם.

מי שצפוי לשלם את מחיר היכולת אתמול הוא החלוץ מרלון דה חסוס, שקיבל לאחרונה את הקרדיט מאלישע לוי אך לא סיפק את הסחורה. במידה ויניב קטן יחלים מהמתיחה ממנה הוא סובל, יפתח הקפטן הוותיק מול סטיאווה בוקרשט במקומו של דה חסוס, אך אם קטן לא יהיה כשיר, צפוי ולדימיר דבאלישווילי לעשות זאת.

מי שמאוכזב מאוד ממעמדו הוא הקשר דלה ימפולסקי. הקשר שהגיע הקיץ לחיפה מנתניה פתח את העונה טוב כשקיבל את הקרדיט מאלישע לוי בליגה ובמוקדמות ליגת האלופות, אך מאז המחזור החמישי בו פתח בהרכב בסכנין, הוא לא קיבל ולו דקת משחק אחת. אתמול היה זה המשחק השני שבו הוא לא נכלל אפילו בסגל הקבוצה. למרות זאת, ימפולסקי לא מתייאש ומוריד את הראש, ואמר לחבריו לאחרונה: "יהיה טוב, אני עוד אוכיח שמקומי בהרכב".

גם עלי עוסמאן וחיים מגרלשווילי, שכבר התרגל לשבת ביציע, מחכים לשינוי במעמדם. אלון תורג'מן עלה אמש כמחליף בפעם השלישית העונה כאשר עד כה הוא עם 70 דקות מתחילת העונה. בשבוע הקרוב יוחלט על עתידו של הקשר האחורי הנבחן ממאלי מיארה באנוגו. מחר יחלו בקבוצה בהכנות לקראת המשחק מול סטיאווה שייערך ביום חמישי. המנהל הספורטיבי של הרומנים נרקיס ריוקאן צפה בווסרמיל בירוקים ויעביר את רשמיו למאמן הקבוצה. מנגד, הסקאוט של חיפה אלון חרזי כבר צפה במשחק הביתי של סטיאווה מול שאלקה ואת רשמיו מהרומנים הוא העביר לאלישע לוי. ניצחון של מכבי חיפה על הרומנים יקרב אותם לשלב הבא בליגה האירופית כאשר נכון לעכשיו חיפה נמצאת במקום השני עם שלוש נקודות ומעליה שאלקה עם ארבע.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully