וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיאווה: "אנחנו לא אמורים להתקשות מול מכבי חיפה"

הדס גרינברג

17.10.2011 / 0:07

המנהל הספורטיבי של הרומנים לא התרשם מהירוקים. קרוב משפחתו של עמאשה צפוי להשתחרר במסגרת עסקת שליט

לאחר ה-1:1 המאכזב עם הפועל באר שבע אמש (שבת), עברה מכבי חיפה להתעסק במשימה הבאה שעומדת בפניה: משחק הליגה האירופית ביום חמישי הקרוב מול סטיאווה בוקרשט. הערב התייחס למשחק המנהל הספורטיבי של קבוצת הפאר הרומנית, נרקיס רדוקאן, שעקב אחרי מכבי חיפה ב-וסרמיל ולא ממש התרשם לטובה, כך זה נראה.

"המשחק היה מצוין והתקפי, כמו שמשחקים תמיד בישראל. חיפה שיחקה במערך 4-1-4-1 ויש לה כמה בעיות בהגנה", ניתח רדוקאן את האלופה הישראלית. "אנחנו לא אמורים להתקשות מולם, אבל צריך לשים אליהם לב כי הם מסוגלים להפתיע ויהיה משחק קשה. חיפה קבוצה לא יציבה, בערך ברמה של הפועל תל אביב ולרנקה", הוסיף המנהל הטכני.

אחרי שני מחזורים בבית י' של הליגה האירופית ניצבת מכבי חיפה במקום השני בבית, עם שלוש נקודות. סטיאווה שלישית, לאחר שסיימה את שני משחקיה, מול שאלקה וא.א.ק לרנקה, בתיקו.

הערב נודע כי קרוב משפחתו של ויאם עמאשה צפוי להיות משוחרר כחלק מעסקת שליט. קרוב המשפחה, ויאם עמאשה מחמוד סלמאן, נכלל ברשימת ה-477 האסירים שישוחררו כבר בפעימה הראשונה, ואמור היה להשתחרר ב-16 באפריל 2025 לאחר שהורשע ב-17 באפריל 2005 ונגזרו נגדו 20 שנות מאסר בגין בגידה וריגול, חטיפה/כפיה/מאסר שווא.

אחיו של ויאם עמאשה, אסד, שמשחק בעירוני קרית שמונה אמר הערב: "אני לא מכיר את האסיר ולא ראיתי אותו אף פעם. למרות זאת, אני מאמין שבכפר תהיה חפלה כשהוא יהיה יחזור ואני מקווה שזה לא יפגע בוויאם".

צפו במכבי חיפה מסיימת ב-1:1 עם הפועל באר שבע

מרלון דה חסוס ישלם את מחיר ההחמצות?

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully