וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: יניב קטן ערך אימון מלא ותורגל בהרכב

הדס גרינברג

17.10.2011 / 20:01

האלופה החלה בהכנות לקראת סטיאווה בוקרשט, גם תמיר כהן בתמונה. שביעות רצון במועדון ממכירת עשרת אלפים כרטיסים

במכבי חיפה פתחו היום (שני) את שבוע סטיאווה בוקרשט, אותה יארחו הירוקים במחזור השלישי של שלב הבתים בליגה האירופית. נכון לעכשיו, כעשרת אלפים אוהדים הבטיחו את מקומם באצטדיון לקראת המשחק שייערך ביום חמישי בשעה 19:00, ובמועדון מקווים שבימים הקרובים ימכרו כל יתר הכרטיסים.

באתר הרשמי פנו לאוהדים וככל הנראה זה עזר: "אחרי שני מחזורים בליגה האירופית קיים סיכוי יוצא מן הכלל להעפיל לשלב הבא. כדי שנתקרב למטרה, עלינו לנצח את סטיאווה בוקרשט. השחקנים מודעים למשימה והם יילחמו כאריות כדי לנצח".

אחרי יום מנוחה, הירוקים חזרו להתאמן לקראת הרומנים. הקפטן יניב קטן סובל עדיין ממתיחה, אך חלה הטבה במצבו, הוא ערך אימון מלא ואף תורגל בהרכב, אם כי רק לקראת יום חמישי תתקבל ההחלטה בעניינו. אם קטן ישוב להרכב, מי שצפוי לאבד את מקומו הוא מרלון דה חסוס, בעקבות יכולתו המאכזבת מאז קיבל את הקרדיט מאלישע לוי. גם ולדימיר דבאלישווילי עשוי לבוא על חשבונו. בנוסף, תורגל היום תמיר כהן במקום גוסטבו בוקולי. ניר דוידוביץ' תורגל לפרק זמן קצר על חשבון בויאן שראנוב, שעדיין זוכה לעדיפות.

הנשיא יעקב שחר ומנכ"ל המועדון איתמר צ'יזיק ביקרו היום במתחם האצטדיון החדש ההולך ונבנה בפאתי חיפה ואמור להיחנך, אם הכל יתנהל כמתוכנן, לקראת סוף שנת 2012. בעת הביקור התעניין הנשיא שחר בכל פרט ופרט, קיבל תשובות לגבי הנושאים אותם העלה ועוד לפני שרגלם של השחקנים דרכה במקום, נשיאם כבר הספיק להציץ לחדרי ההלבשה שבנייתם הושלמה.

(עדכון ראשון: 15:58)

לאתר הרשמי של מכבי חיפה

בסטיאווה משוכנעים שינצחו את מכבי חיפה

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully