וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד וברצלונה בעקבות שיא הכיבושים

על פי קצב ההבקעה הנוכחי, הן יעברו את מחסום 107 השערים. בבירה מציינים את פתיחת העונה ההתקפית ביותר בהיסטוריה

0:6, 2:4, 2:6, 0:4 ו-1:4, אלו רק כמה מהתוצאות בהן ניצחה ריאל מדריד מאז פתיחת העונה וכעת בספרד מציינים שגם הבלאנקוס וגם ברצלונה נמצאות בקצב הבקעה של שבירת שיא הכיבושים לעונה בלה-ליגה. בעונת 1989/90 זכתה ריאל מדריד באליפות בצורה משכנעת, תוך כדי שהוגו סאנצ'ס, אמיליו בוטראגניו וחבריהם כובשים לא פחות מ-107 שערים - שיא שעומד בעינו עד היום - וקצב הבקעה של 2.8 שערים למשחק.

מאז פתיחת העונה כבשה ריאל 24 שערים (3.4 שערים למשחק) ואילו לברצלונה יש כבר 26 (3.7). בעונה שעברה הן לא היו רחוקות משבירת השיא, כשהבלאנקוס סיימו עם 102 שערי ליגה ובארסה עם 95, אולם העונה כל אחת מהן מקווה לנפץ את מחסום 107 שערי הליגה.

אצל הקבוצה מהבירה מאוד התלהבו אחרי הרביעייה לרשת בטיס בשבת וציינו שלקבוצה 32 שערים ב-11 משחקים בכל המסגרות. זוהי פתיחת העונה הכי טובה של המועדון מבחינה התקפית, כשבעונת 1959/60 כבשה הקבוצה 29 שערים ב-11 המשחקים הראשונים בכל המסגרות. אגב, אם במספרים עסקינן, הרי שהשער השלישי של גונסאלו היגואין ביום שבת היה השער ה-1,000 שקבוצה של ז'וזה מוריניו כובשת מאז הפורטוגלי פצח בקריירת אימון.

ובנושא אחר: מחר תארח ריאל מדריד את ליון במחזור השלישי של שלב הבתים של ליגת האלופות. מוריניו צפוי להמשיך לתת להיגואין את המפתחות בחוד אחרי שהארגנטינאי כבש שלוש פעמים שלושער בשבועות האחרונים. מי שכנראה לא ישחק הוא לסאנה דיארה הפצוע, כשסמי חדירה הוא זה שאמור לפתוח במקומו במרכז המגרש.

לבנטה ממשיכה להדהים את ספרד
הליגה הספרדית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully