וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ברצלונה ניצחה 0:3 את סנטאנדר, ריאל - בטיס 1:4

צמד נהדר של ליאונל מסי החזיר את האלופה לפסגה, צ'אבי השלים. שלושער נוסף להיגואין בניצחון הבלאנקוס, שער לחמד

פגרת הנבחרות הסתיימה והליגה הספרדית שבה אל המחזור השמיני שלה, שהוא המשחק השביעי כמובן, עד אשר יושלם מחזור הפתיחה הדחוי. ריאל מדריד פתחה את משחקי הערב (שבת) עם 1:4 מצוין על בטיס, בכיכובו של גונסאלו היגואין ששוב כבש שלושער. ברצלונה חזרה לאחר מכן לפסגה לאחר 0:3 קל במיוחד על ראסינג סנטאנדר, כשליאונל מסי כובש צמד ומשפר את מאזן הכיבושים שלו ל-10 בליגה. דודו אוואט ותומר חמד שיחקו 90 דקות במשחקה של מאיורקה מול ולנסיה, והחלוץ הישראלי הציל נקודה לקבוצתו עם פנדל בתוספת הזמן שקבע 1:1. חטאפה נפרדה ב-0:0 מוויאריאל המאכזבת.

ריאל מדריד - בטיס 1:4

10 שערי ליגה בשני משחקים ביתיים העונה בליגה ו-1:6 במפגש הקודם מול בטיס - עם הנתונים הללו הגיעו אוהדי ריאל מדריד לסנטיאגו ברנבאו וציפו לקבל קונצרט נוסף. בפועל, החבורה בלבן נראתה עייפה בפתיחה אחרי שבוע קשה במהלכו רוב השחקנים הופיעו בשני משחקים בינלאומיים, ורק לאחר ההפסקה קיבלו האוהדים את מבוקשם.

כריסטיאנו רונאלדו שהיה בספק למשחק פתח בסופו של דבר, ואחרי מחצית ראשונה נטולת שערים בה בטיס הטרידה את הגנת ריאל מספר פעמים, בישל הפורטוגלי לגונסאלו היגואין הלוהט שער קל בחלוף 35 שניות במחצית השנייה. להיגואין וגם לקאקה היו הזדמנויות להגדיל את התוצאה, ובדקה ה-59 הברזילאי אכן עשה זאת עם כדור מסובב לפינה הרחוקה, הודות לאסיסט נוסף של רונאלדו.

חורחה מולינה הצליח לצמק בדקה ה-69, אבל דקה לאחר מכן אנחל די מריה מצא את היגואין, שעקף את השוער וכבש את השני. נגמר? ממש לא. אחרי השלושער שלו מול אספניול במחזור הקודם ובמדי ארגנטינה לרשת צ'ילה, היגואין המשיך את הסריה עם הקפצה פנטסטית מעל קסטו וחתם את החגיגה הפרטית שלו בדקה ה-72.

ברצלונה - סנטאנדר 0:3

האלופה ממשיכה לצבור תאוצה והשיגה ניצחון ליגה רביעי ברציפות מבלי לספוג אפילו שער אחד, ורשמה משחק מספר 16 ברציפות בו היא לא מפסידה לסנטאנדר. ברצלונה הביסה בקלות 0:3 את ראסינג סנטאנדר מצמד של ליאונל מסי, שהגדיל את הפער שלו בראש טבלת הכובשים לשלושה שערים עם 10 לעומת 7 של כריסטיאנו רונאלדו, ואחד נוסף של צ'אבי. ברצלונה חזרה למקום הראשון עם 17 נקודות.

בארסה עלתה ליתרון בדקה ה-11 לאחר שאנדרס אינייסטה קיבל מסירת עומק מליאונל מסי בתוך הרחבה והחזיר לו. הגאון הארגנטינאי עבר את ברנרדו בקלות ואת השוער טוניו וגילגל עם רגל ימין פנימה את ה-0:1. איזה שער! השני הגיע בדקה ה-28, כשהגבהה של פדרו מאגף שמאל מצאה את צ'אבי, ודווקא הוא עלה מעל השומר שלו ונגח פנימה את ה-0:2. השלישי של אלופת אירופה הגיע בדקה ה-58 כשמסירת עומק של מסי מצאה את אינייסטה, שבעט מצוין לקורה, הארגנטינאי הגיע לכדור החוזר ובעט פנימה את ה-0:3 עם שערו ה-10 בלה ליגה העונה.

מאיורקה - ולנסיה 1:1

חואקין קפארוס עמד לראשונה על הקווים של הקבוצה המארחת, שילב שלושה צעירים וגם זכה בנקודת בכורה דרמטית. תומר חמד, שכבש צמד פנדלים מול אוסאסונה לפני הפגרה, פתח שוב בהתקפת מאיורקה, והבקיע את השלישי שלו העונה, עם עוד פנדל מוצלח בתוספת הזמן. האורחים, שהיו שותפים למשחק די חלש, לא הגיעו ליותר מדי מצבים עד הדקה ה-38, בה דודו אוואט יצא בהססנות לכדור קרן ואיפשר לאדיל ראמי הצרפתי לכבוש מקרוב. למזלו של השוער, חברו לנבחרת מנע הפסד.

חטאפה - ויאריאל 0:0

הצוללת הצהובה לא ממש מסתדרת במעברים בין הליגה לליגת האלופות, והמשיכה גם הערב את פתיחת העונה המאכזבת שלה. הפעם היא פגשה קבוצה נוספת שהשיגה רק ניצחון אחד העונה, חטאפה, ושוב לא הצליחה לרשום ניצחון חוץ. ג'וזפה רוסי ניסה כמעט לבדו לסדר לוויאריאל שלוש נקודות, אלא שגם הוא לא מספיק חד העונה. חלוקת נקודות בסיום.

גרנאדה - אתלטיקו מדריד 0:0

רק לפני מספר שבועות אתלטיקו הייתה בכושר נהדר ורדאמל פלקאו חורר רשתות, עד שבאה ברצלונה והחיזרה את הקולצ'ונרוס למקומם הטבעי. מאז הקבוצה של גרגוריו מנסאנו כבר רושמת תיקו שלישי ברציפות, וגם העולה החדשה הצליחה לגנוב לה נקודה.


כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully