וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: לבנטה הביסה את מלאגה 0:3

הפתעת העונה חזרה למקום השני, בארקרו, חואנלו וקונה הבקיעו. סביליה ניצחה 1:2 את חיחון, סראגוסה-סוסיאדד 0:2

המחזור השביעי בליגה הספרדית נפתח כבר אתמול (שבת) עם לא פחות מחמישה משחקים, בהם גם אלו של קבוצות צמרת כברצלונה, ריאל מדריד ו-ולנסיה. לפיכך היום הפוקוס הלך לארבעה משחקים ושמונה קבוצות אחרות. לבנטה המפתיעה הצליחה לנצח 0:3 את מלאגה ונצמדה לברצלונה בצמרת. סביליה גברה 1:2 על ספורטינג חיחון ועלתה למקום הרביעי, בעוד סראגוסה ניצחה 0:2 את ריאל סוסיאדד מצמד נהדר של הלדר פוסטיגה, אספניול רשמה 0:1 על ראיו וייקאנו.

ראיו וייקאנו - אספניול 1:0

הקבוצה של מאוריסיו פוצ'טינו הצליחה להתאושש משני הפסדים רצופים ובזכות הניצחון התרחקה כדי ארבע נקודות מהקו האדום וגם עקפה את היריבה שלה היום. רומאריק, קשר נבחרת חוף השנהב, כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-55 אחרי בישול של חואן פורלין הארגנטינאי.

סראגוסה - ריאל סוסיאדד 0:2

הקבוצה המארחת השיגה ניצחון שני העונה וראשון מאז המחזור השלישי, שהקפיץ אותה עד למקום התשיעי בטבלה. מי שהצטיין וכבש צמד היה הלדר פוסטיגה, כולל שער אחד חלומי.

סראגוסה עלתה ליתרון כבר בדקה ה-11 ועוד איך עלתה ליתרון. הגבהה של אפריין חוארס מצאה את הלדר פוסטיגה מרחק 11 מטר מהשער והחלוץ הפורטוגלי בעט מספרת אדירה לחיבורים של קלאודיו בראבו. בהחלט שער שיכול להתמודד ביופיו עם זה של ז'וליו בפטיסטה ממלאגה במחזור שעבר. בדקה ה-49 הצליחה סראגוסה לכבוש את ה-0:2 כשגם הפעם זה היה פוסטיגה, אלא שבניגוד לראשון עכשיו לאונרדו פונסיו היה המבשל.

לבנטה - מלאגה 0:3

אחרי הניצחון המפתיע של לבנטה על ריאל מדריד לפני כמה מחזורים, הקבוצה השנייה של ולנסיה רוצה שיפסיקו להתייחס אליה בתור הפתעה, וכדי לעשות את זה היא הייתה צריכה לעבור את הפרויקט השאפתני של מלאגה, שהתארחה אצלה היום.

כבר בדקה ה-14 הבקיע חוסה בארקרו את השער הראשון, אחרי בישול של חואנפראן. בדקה ה-27 הורחק השוער ווילפרדו קבאז'רו משורות האורחת, אחרי שנגע בכדור בידו מחוץ לרחבה, מה שהשאיר רק קבוצה אחת במגרש. שלוש דקות מאוחר יותר הרים ויסנטה איבורה בעיטה חופשית שהגיע לחואנלו, שהמשיך פנימה מקרוב, וזה כבר 0:2 לצפרדעים. ארבע דקות לסיום המחצית זה כבר היה 0:3, הפעם ארונה קונה שהבקיע, אחרי כדור עומק נהדר של חואנפראן. שלוש הנקודות החזירו את לבנטה למקום השני בטבלת הלה ליגה, כשברצלונה מקדימה אותה בהפרש שערים בלבד.

סביליה - ספורטינג חיחון 1:2

הקבוצה של מרסיו גרסיה השיגה ניצחון רביעי בשבעה מחזורים, עם 1:2 ביתי על ספורטינג חיחון ועלתה למקום הרביעי בליגה. הקבוצה האורחת נותרה במקום האחרון עם נקודה בודדה. סביליה עלתה ליתרון בדקה ה-15 לאחר שמסירת עומק של דייגו פרוטי מצאה את מאנו, שבעט בצורה מושלמת לחיבורים וקבע 0:1.

בדקה ה-57 סביליה כבשה את ה-0:2 כשקרן של ראקיטיץ' מצאה את ז'וליאן אסקודה, שנגח למשקוף, מרטין קסארס הגיע ראשון לריבאונד ונגח פנימה. דויד בראל עוד הצליח לצמק ל-1:2 בבעיטה מקרוב לאחר בישול של מאטה ביליץ', אך בסיום סביליה יורדת מחויכת.

עדכון ראשון: 14:50

כדורגל ספרדי בוואלה! ספרדי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully