וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מראדונה: "אין שום בעיה ביני לבין יו"ר אל וואסל"

המאמן השיג ניצחון בכורה בליגה של איחוד האמירויות, הכחיש סכסוך והוסיף: "מקדיש את הניצחון לכל האמהות בארגנטינה"

שלושער של החלוץ האורוגוואי התמיר חואן מנואל מוראלס, סידר אתמול (ראשון) לדייגו ארמנדו מראדונה בכורה טובה כמאמן בליגת הכדורגל של איחוד האמירויות, כשקבוצתו אל וואסל גברה 0:3 על אל שארג'ה במחזור הפתיחה. הארגנטינאי עמד לפני כן על הקווים של הקבוצה בגביע האמירויות, אך הליגה נפתחה רק בסוף השבוע האחרון.

מראדונה, שההגעה שלו למפרץ לוותה בלא מעט סיפורים פיקנטיים וגם בדיווחים על חילוקי דיעות קשים עם הנהלת המועדון, קיים ביום שישי מסיבת עיתונאים לקראת פתיחת הליגה ובה התלונן על כך שהקבוצה לא הצליחה להחתים את החלוץ האורוגוואי-אוסטרלי ריצ'רד פורטה. אחרי המשחק אתמול הוא התפנה לצנן את האווירה ולהכחיש סכסוך עם היו"ר מרוואן בין בייאט: "אין שום בעיה ביני לבין היו"ר".

ביום שישי אמר הארגנטינאי: "בנוגע לפורטה - המגעים נתקלים בינתיים בבעיות. זה הפתיע אותי כי הוא לא שחקן יקר, אבל המועדון לוקח את הזמן. קיוויתי שזה יהיה יותר מהיר ולמען האמת אני די מאוכזב. אני גם לא מרוצה מכמה דברים בנוגע לשחקנים. חסרה להם קצת מקצוענות".

בסוף השבוע חל יום האם בארגנטינה ומראדונה אמר אחרי המשחק אתמול: "אני מקדיש את הניצחון הזה לאמא שלי, לבת שלי, שהיא בעצמה אמא ולכל האמהות בארגנטינה. לא יכולתי לספר לאמא שלי על ההפסד שלנו 5:0 בדובאי, אבל על הניצחון 0:3 היום אני אשמח לספר לה".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully