וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מראדונה: "מקווה שהשחקנים ילמדו לקח מהתבוסה"

לאחר שאל וואסל ספגה חמישייה כואבת מדובאי, המאמן התנצל בפני האוהדים, שמרגישים מרומים: "הוא הורס את המועדון"

דייגו מראדונה הגיע בקול תרועה רמה לאיחוד האמירויות ובמטרה להוביל רחוק את אל וואסל, אולם בינתיים התוצאות שהשיג לא ממש משביעות רצון. לאחר הפסד 4:3 לאל ג'זירה הטובה ושני ניצחונות על אמירייטס ואל וואחדה, הגיעה בשבת תבוסה מהדהדת וכואבת - 5:0 לדובאי, גם היא במסגרת גביע האמירויות.

לאחר ההפסד הוציא המועדון הודעת גיבוי למאמן הארגנטינאי ובה נכתב: "העונה ארוכה וזה היה רק משחק אחד. זוהי רק ההתחלה, ויש בנו הרבה אמון במראדונה, שעובד קשה מאוד במורה לפתח קבוצה חזקה שתהווה יריבה רצינית במאבק על התואר בליגה".

מראדונה עצמו צוטט: "אני רוצה להתנצל בפני האוהדים של אל וואסל על ההפסד שלנו. אני מאוד עצוב. היינו על הדרך הנכונה עם שני הניצחונות הרצופים שהשגנו. כעת אנחנו צריכים להסתכל על הליגה ולא להביט לאחור. אני מקווה שההפסד הזה לא ישפיע על המוראל של השחקנים וכי הם יילמדו ממנו לקח".

עוד הוסיף המאמן: "ההפסד הזה היה מהמורה בדרך שלנו. עומדת בפנינו עוד דרך ארוכה ושום דבר לא יזיז אותנו ממנה, כל משחק מחזק אותנו. גביע האמירויות משמש אותנו לבחון מערכים וטקטיקות שונות בכדי להתחזק כדי שנדע במה אפשר להשתמש. אני מעדיף לעשות ניסינות עכשיו מאשר בליגה".

עם זאת, אוהדי אל וואסל מודאגים מאוד מהתנהלותו של המאמן, וכתבו בפורומים שונים: "הוא יהרוס לנו את המועדון. הוא הגיע לדובאי רק כדי ליהנות, הוא לא יביא לנו אף תואר". גם בתקשורת, שהתנהגה יחסית בסלחנות למאמן עד כה, החלו לבקר את מראדונה.

ביום ראשון הקרוב יחל המבחן האמיתי של מראדונה והקבוצה, כאשר אל וואסל תפגוש במחזור הראשון של ליגת איחוד האמירויות את אל שרח', אז יהיה אפשר לראות עד כמה דבריו של מראדונה אמיתיים.

מי הכדורגלן הראשון בעולם שייכנס בהיכל התהילה של פיפ"א?

מראדונה רק הגיע לאיחוד האמירויות ומטריף מדינה שלמה

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully