וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא פלה, לא מראדונה. די סטפאנו ראשון בהיכל התהילה

שחקנה האגדי לשעבר של ריאל מדריד זכה בכבוד והצטנע: "אסיר תודה, אבל זה ספורט קולקטיבי ואף אחד לא טוב מהשאר"

אחרי שנים רבות, החלה סופסוף פיפ"א לכונן רק בחודש יולי האחרון את היכל התהילה שלה. היום (ראשון) נודע בצורה שתפתיע חלק ותתקבל אצל אחרים בהבנה רבה, כי מי שעתיד לבוא ראשון בין שערי התהילה של המקום הוא נשיא הכבוד של ריאל מדריד כיום, הארגנטינאי אלפרדו די סטפאנו. היכל התהילה של פיפ"א ממוקם בפאצ'וקה, מקסיקו, ונפתח בחודש יולי על ידי נשיא הארגון ספ בלאטר.

שחקנה בעבר של ריאל מדריד, אספניול וריבר פלייט זכה פעמיים בתואר שחקן השנה בעולם של פיפ"א וכן אסף לחיקו חמש זכיות בגביע אירופה לאלופות (שמו של המפעל לפני השינוי לליגת האלופות) ושמונה זכיות בליגה הספרדית עם הבלנקוס.

"אני מאוד שמח ונרגש", אמר די סטפאנו לאחר ששמע את דבר רצונה של פיפ"א להביא אותו להיות הראשון שזוכה בכבוד הגדול. "אני אסיר תודה על המחווה. זאת למרות ששום דבר בכדורגל הוא לא אינדיבידואלי. זה ספורט קולקטיבי ואף אחד לא טוב מהשאר. אתה חייב לצידך קבוצה טובה כדי להגיע להישגים".

הארגנטינאי הבינלאומי נחשב לאחד משחקניו הגדולים ביותר של המועדון מבירת ספרד, אם לא הגדול שבהם עד כה. הוא כבש 246 שערים ב-302 הופעות במדי הקבוצה, ומדורג כרגע במקום הרביעי בכל הזמנים בין כובשי השערים של הליגה בספרד. מעבר לקריירת המשחק המזהירה שלו, אימן די סטפאנו בן ה-85 בעברו את ולנסיה, בוקה ג'וניורס, ריאל מדריד, ראיו וייקאנו, ספורטינג ליסבון וכן ריבר פלייט, בה, כאמור, שיחק בצעירותו.

כדורגל דרום אמריקאי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully