וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוארס מכחיש שקרא קריאות גזעניות כלפי אברה

הצרפתי האשים את האורוגוואי: "אסור לומר דברים כאלו בשנת 2011. זה מצער". ההתאחדות האנגלית תבדוק את העניין

ההתאחדות לכדורגל האנגלית תבדוק בימים הקרובים את טענותיו של מגן מנצ'סטר יונייטד פטריס אברה, לפיהן חלוץ ליברפול לואיס סוארס פלט לעברו הערות גזעניות במהלך המשחק בין הקבוצות אתמול (שבת, 1:1).

אברה השמיע את התלונות בראיון לרשת הטלוויזיה הצרפתית "קנאל פלוס", שם אמר: "יש מצלמות, אפשר לראות את הכל. הוא אומר לי מילה מסוימת לפחות 10 פעמים. זה מאוד ציער אותי. ב-2011 אסור להגיד דברים כאלו. אני לא אחזור על מה שהוא אמר, אבל זו הייתה מילה גזענית עליה הוא חזר למעלה מ-10 פעמים. אני לא מתכוון לעשות מזה ענייו, זה פשוט מעליב ומצער".

בליברפול כבר הצהירו שהם תשאלו את סוארס בעניין ושהוא מכחיש. "שמענו את ההאשמות כ-20 דקות אחרי המשחק והדבר הראשון שעשינו, כפי שניתן היה לצפות, זה לשאול את השחקן שהכחיש הכל".

זו לא הפעם הראשונה בה סוארס עומד במרכזה של תקרית שלא קשורה ישירות לכדורגל. כשהוא שיחק באייאקס הוא הורחק משבעה משחקים אחרי שנשך את קשר פ.ס.וו איינדהובן עותמאן באקאל. בנוסף, החלוץ האורוגוואי זכה לביקורות נוקבות באנגליה אחרי שבדרבי האחרון נגד אברטון הוא נפל בצורה תיאטרלית לכר הדשא אחרי עבירה שביצע עליו ג'ק רודוול והאחרון ראה כרטיס אדום.

השופט אנדרה מארינר שניהל את המשחק אתמול, כלל בדו"ח השיפוט שלו את טענותיו של אברה, מה שאומר שבית הדין של ההתאחדות האנגלית יהיה חייב לבדוק את העניין.

סטיבן ג'רארד: "תיקו נגד יונייטד זה לא סוף העולם"
כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully