וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד: "תיקו מול יונייטד זה לא סוף העולם"

קפטן ליברפול התעודד אחרי שמיטת היתרון באנפילד. פרגוסון: "הקצב של הרננדס לא ייאמן". מאנצ'יני: "הדרך ארוכה"

ליברפול עמדה היום (שבת) על סף הפתעה גדולה והייתה קרובה להנחיל למנצ'סטר יונייטד הפסד ליגה ראשון, אבל השדים האדומים חזרו ל-1:1 באנפילד בזכות שער של חאבייר הרננדס בדקה ה-81, שביטל שער של סטיבן ג'רארד בדקה ה-68.

"האוהדים שלנו בטח התאכזבו מההחמצות שלנו בסיום", אמר ג'רארד. "וזה נכון שהיינו יכולים לנצח את המשחק אבל שיחקנו מול הקבוצה הטובה בליגה אז אני מניח שתיקו מולם זה לא סוף העולם. על השער שכבש בעזרת החור בחומה של השדים האדומים שיצר ריאן גיגס אמר ג'רארד: "אולי היה לי קצת מזל ברגע הזה, אבל אני מרוצה שהכדור נכנס".

אלכס פרגוסון החמיא אחרי המשחק להרננדס שנמצא בכושר מצוין: "'צ'יצ'ריטו היה נהדר וכבש שער פשוט פנטסטי. סקרטל הקיף אותו עם הידיים והוא עדיין הצליח להשתחרר ולנגוח פנימה. קצב הכיבושים שלו פשוט בלתי ייאמן, כנראה שיש לו את הטאץ' הדרוש לכך. אני מניח שהתוצאה שהשגנו כאן הוגנת, כי זה היה מפגש טיפוסי בין יונייטד לליברפול, שהם תמיד אינטנסיביים".

מאנצ'יני: "נילחם על האליפות עד הסוף"

היריבה העירונית מנצ'סטר סיטי הצליחה לנצל את אובדן הנקודות של יונייטד ולעלות על חשבונה למקום הראשון בפרמיירליג לאחר 1:4 על אסטון וילה. מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני ניסה להרגיע בסיום את האופוריה לקראת הדרבי בשבוע הבא: "שיחקנו רק שמונה משחקים עד כה ויש עוד 30 העונה. אנחנו צריכים להיות מאושרים לצאת לאולד טראפורד מהמקום הראשון בטבלה, אבל אנחנו יודעים שהמיקום יכול להשתנות בכל שבוע. חשוב שנישאר שם או קרוב מאוד לפסגה, מה שבטוח הוא שנילחם עד הסוף".

מאנצ'יני התייחס ליכולת של באלוטלי, שכבש שער נהדר: "מריו כבש שער פנטסטי וזה שינה את המשחק. מריו מאושר מאוד. הוא היה על הספסל בארבעת או חמשת המחזורים הראשונים, אבל הוא הבין מה שהיה צריך להבין. הוא עבד בשביל הקבוצה ואני מאושר". המנג'ר האיטלקי התייחס כבר לדרבי הלוהט בשבוע הבא ואמר: "לאלכס פרגוסון יש יותר ניסיון מאשר לי. הוא יודע שיש לו קבוצה פנטסטית והוא תמיד מכבד את היריבה. בגלל זה מנצ'סטר יונייטד אלופה וזכתה בליגת האלופות בעבר".

הרננדס חילץ עבור יונייטד 1:1 באנפילד

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully