וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב: "אין ספק שמדליה אולימפית היא בהישג יד"

אחרי מדליית הארד ביפן והשגת הקריטריון, המתעמל מציב מטרה חדשה: "אעשה הכל כדי שהצבע שלה יהיה צהוב ומבריק"

מאמינים ששטילוב יביא מדליה מאולימפיאדת לונדון? דברו איתנו בעמוד הפייסבוק

אלכס שטילוב הוכיח הבוקר (שבת) פעם נוספת שהוא הספורטאי האולימפי המוביל של ישראל כרגע. המתעמל זכה במדליית ארד בתרגיל הקרקע באליפות העולם ביפן, שחזר למעשה את הישגו מ-2009 והבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון. מיד לאחר טקס הענקת המדליות ומנוחה קצרה, שטילוב נסע יחד עם יתר חברי המשלחת לבית שגריר ישראל ביפן, שהזמינם לקבלת פנים בעקבות הזכייה במדליה. שטילוב ישוב ארצה ביום שלישי לפנות בוקר, ובשעה 11:00 תיערך לו קבלת פנים בוועד האולימפי.

"אני מאושר מההישג", אמר שטילוב המותש בסיום. "היה לי תרגיל מצוין, נטול טעויות. כשעליתי לתרגיל ידעתי כבר את הציונים של יתר היריבים וידעתי שאם אעשה את התרגיל שלי בצורה טובה, אשיג קריטריון ומדליה, השאלה הייתה רק איזה צבע? אני יכול עכשיו להירגע כי השגתי את המטרה העיקרית שלשמה הגעתי הנה – קריטריון אולימפי".

שטילוב ביקש להודות גם לשגריר ביפן: "הוא הגיע לכאן לכל תחרויות המוקדמות, גמר הקרב-רב והיום. שמעתי אותו מעודד בכל שלב וזה מאוד עזר לי והמריץ אותי". כשהמחשבות ללונדון כבר ברקע, אמר מדליסט הארד הטרי, "אין לי ספק שמדליה אולימפית בלונדון היא בהישג יד, ואעשה הכל גם כדי שהצבע שלה יהיה צהוב ומבריק".

מאמנו סרגיי וייסבורג אמר בסיום: "הכי קשה לצאת אחרון, אתה רואה את הציונים ויודע מה אתה צריך לעשות וזה לחץ הכי גדול שיש. אפשר להרגיש את המתח באוויר. אנחנו משתדלים לא להסתכל על אחרים ולהתרכז בתרגיל שלנו. אלכס היה כל כך מרוצה בסוף התרגיל, יצאו לו רק צעקות. הבאנו גאווה למדינת ישראל וכיף לראות את הדגל למעלה. זו ההרגשה הכי טובה".

אבי רש, מנכ"ל מועדון מכבי תל אביב, התייחס גם הוא לזכייתו של שטילוב, ואמר: "זה מרגש מאוד הן ברמה הלאומית של מדינת ישראל והן למועדון הספורט של מכבי תל אביב. אלכס הגיע למכבי תל אביב לפני כשש שנים בתור ספורטאי צעיר ומבטיח. אנחנו מלווים וחווים את ההתפתחות והצמיחה שלו לאורך כל השנים, ועכשיו אנחנו עדים להישג מרשים בנוסף לאלה שהשיג בשנים האחרונות".

שטילוב סיים שלישי בתרגיל הקרקע באליפות העולם

בתחרות הקרב רב תפס שטילוב את המקום ה-13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully