וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התעמלות: אלכס שטילוב סיים במקום ה-13 בגמר הקרב רב

המתעמל הישראלי הבכיר הציג תחרות טובה וסיים רביעי בקרקע. מדלייה בגמר הקרקע מחר תעניק לו את הכרטיס לאולימפיאדה

המתעמל הישראלי הבכיר אלכס שטילוב, סיים במקום ה-13 בגמר הקרב רב, שנערך היום (שישי) באליפות העולם המתקיימת בטוקיו. עבור שטילוב, התחרות היום היוותה חימום בלבד לקראת הגמר החשוב באמת שלו בתרגיל הקרקע, שיתקיים מחר בבוקר ובו ינסה הישראלי להשיג מדלייה ובכך גם להבטיח את מקומו באולימפיאדת לונדון 2012.

המכשיר הראשון אליו עלה שטילוב הבוקר היה שולחן הקפיצות. הוא הציג תרגיל לא רע, אשר העניק לו 15.400 נקודות. משם עבר המתעמל אל המקבילים, מכשיר בו הוא לא מציין ואכן, הוא השיג בו את הציון ה-20 בטיבו מתוך 24 מתחרים, 14.200, מה שדירדר אותו לאחור בדירוג. המכשיר השלישי היה המתח ובו קיבל שטילוב 14.333 נקודות.

לאחר מחצית התחרות דורג שטילוב במקום ה-15 ועלה לתרגיל הקרקע, המקצוע החזק ביותר שלו. הופעה מצוינת זיכתה אותו ב-15.300 נקודות, כאשר רק שלושה מתעמלים קיבלו ציון יותר גבוה במכשיר זה. מחר, הוא יצטרך כאמור להיות בין שלושת הטובים ביותר. שטילוב סיים את התחרות עם סוס הסמוכות, שם קיבל 14.300 נקודות והטבעות, שם השיג 13.900 נקודות נוספות. את התחרות כולה הוא חתם עם 87.433 נקודות, שהעניקו לו את המקום ה-13, מרחק 6.198 נקודות מהמקום הראשון.

מי שסיים במקום הראשון וזכה במדליית הזהב בקרב רב, הוא האגדה המקומית בהתהוות קוהיי אוצ'ימורה. היפני הצעיר, רק בן 22, זכה היום במדליית הזהב השלישית ברציפות שלו בקרב רב, הישג שאף מתעמל לא הצליח להגיע אליו בכל ההיסטוריה. אוצ'ימורה הציג סדרת תרגילים כמעט מושלמים בכל המכשירים ובעזרת התמיכה הנלהבת של הקהל הביתי באולם, סיים ראשון בטבעות, בסוס הסמוכות ובקרקע. את המקום השני תפס הסגן הנצחי בוי פיליפ ואת השלישי יפני נוסף, קוג'י ימאמורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully