וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס שטילוב זכה במדליית הארד באליפות העולם

15.10.2011 / 7:49

המתעמל הישראלי שיחזר את הישגו מלפני שנתיים וסיים שלישי בגמר הקרקע בטוקיו, יחד עם דייגו היפוליטו. הבטיח את מקומו בלונדון 2012

בואו להצדיע לספורטאי ענק בעמוד הפייסבוק שלנו

המתעמל הישראלי אלכס שטילוב רשם הבוקר (שבת) הישג ענק כשזכה במדליית הארד באליפות העולם בהתעמלות מכשירים הנערכת בטוקיו, יפן. שטילוב סיים במקום השלישי בתרגיל החזק שלו, תרגיל הקרקע, ובנוסף הבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בלונדון בקיץ הבא. עבור שטילוב בן ה-24 מדובר במדליית ארד שניה באליפות העולם, אחרי שרשם את ההישג הזה בפעם הראשונה ב-2009 בלונדון.

למעשה, הבוקר שטילוב חלק את המקום השלישי יחד עם אחד מיריביו הוותיקים, אלוף העולם לשעבר דייגו היפוליטו הברזילאי. שני המתעמלים זכו לניקוד של 15.466 נקודות. קוהיי אוצ'ימורה היפני, שניצח גם בתחרות הקרב-רב, זכה במדליית הזהב על הקרקע עם 15.633 נקודות והקדים את קאי ז'ו הסיני (15.500) שזכה במדליית הכסף.

בזכות ההישג שלו שטילוב ייקבל בשבוע הבקרוב מהוועד האולימפי מענק בסך 50 אלף שקלים, מאמנו סרגיי וייסבורג ייקבל מחצית מהסכום. שטילוב מסיים תחרות מוצלחת ביותר עם המקום השלישי בתרגיל הקרקע והמקום ה-13 בגמר תחרות הקרב-רב.

מאמנו סרגיי וייסבורג אמר בסיום: "הכי קשה לצאת אחרון, אתה רואה את הציונים ויודע מה אתה צריך לעשות וזה לחץ הכי גדול שיש. אפשר להרגיש את המתח באוויר. אנחנו משתדלים לא להסתכל על אחרים ולהתרכז בתרגיל שלנו. אלכס היה כל כך מרוצה בסוף התרגיל, יצאו לו רק צעקות. הבאנו גאווה למדינת ישראל וכיף לראות את הדגל למעלה. זו ההרגשה הכי טובה".

ענפים נוספים בוואלה! ספורט

אלכס שטילוב, דייגו היפוליטו על הפודיום. רויטרס
גאווה ישראלית. שטילוב על הפודיום עם היפוליטו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully