וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד: חאבייר הרננדס האריך את חוזהו

המקסיקני בן ה-23 זכה לחוזה משודרג ל-5 שנים. דלגליש מנמיך ציפיות לקראת הקרב באנפילד בשבת: "זה רק עוד משחק"

יומיים בלבד אחרי הפרסומים על רצונה של ריאל מדריד להחתים את חאבייר הרננדס תמורת 30 מיליון ליש"ט, הרגיעה מנצ'סטר יונייטד את אוהדיה כשסיכמה הבוקר (חמישי) עם החלוץ המקסיקני על חוזה חדש לחמש שנים.

במועדון לא פרסמו את הסכומים אותם ירוויח צ'יצ'ריטו, אך ההערכות הן שמשכורתו זינקה מ-25 אלף ליש"ט לשבוע ל-75 ליש"ט לשבוע, בתקווה שהשדרוג בשכרו יהווה גמול הולם לעונת הבכורה המוצלחת שלו באולד טראפורד בה כבש 20 שערים, ותמנע ממנו להתפתות לחיזורים מקבוצות אחרות.

"החוזה הקודם של חאבייר התאים לו ולקבוצה כדי לבחון האם הם מתאימים", אמר אדוארדו הרננדס, סוכנו של החלוץ שהפך לשחקן ה-13 בשדים האדומים שהאריך את חוזהו במועדון במהלך השנה החולפת. "שני הצדדים היו מסופקים מהשילוב, ויונייטד שמחה לתגמל את חאבייר על תרומתו".

קרלוס טבס כבר ממש לא מעורר געגועים באולד טראפורד

דלגליש: "מול יונייטד זה רק עוד משחק"

בינתיים מתכוננת מנצ'סטר יונייטד למשחק הטעון מול ליברפול באנפילד בשבת, בתקווה לחזור בכוחות מחודשים מפגרת הנבחרות ולשמור על המקום הראשון בטבלה. אלא שלקבוצה של קני דלגליש יש תכניות משלה.

מאז התבוסה 4:0 לטוטנהאם התאוששה ליברפול עם שני ניצחונות, כולל בדרבי מול אברטון, והם יכולים להרגיש מעודדים מהעובדה ששלושת המפגשים האחרונים שלהם עם יריבתם המושבעת באנפילד הסתיימו בניצחונות ביתיים.

"אנשים אומרים שזה המשחק הכי גדול של העונה בשבילנו", אמר דלגליש לקראת המשחק. "אבל אני לא מסתכל על אף משחק כגדול או קטן. זה רק עוד משחק, עוד שלוש נקודות שנקבל אם ננצח. ההבדל היחיד הפעם יהיה שאם ננצח נתקרב ליונייטד בשלוש נקודות שלמות, כך שזו הזדמנות לעזור לעצמנו ולמנוע מהם נקודות במקביל".

איך מגיעה ליברפול לקרב הגדול מול יונייטד בשבת?

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully