וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי: קרלוס טבס חוזר לאימונים

למרות ההחלטה לסיים את ההשעייה, במועדון הודיעו: "יש הוכחות לכאורה להפרת חוזה". הארגנטינאי יעמוד בפני ועדת משמעת

המלחמה בין מנצ'סטר סיטי לקרלוס טבס עולה מדרגה. המועדון הוציא הערב (רביעי) הודעה רשמית בה הודיע כי סיים את החקירה בעניין אירועי ה-27 בספטמבר, אז סירב הארגנטינאי להיכנס כמחליף במהלך המשחק מול באיירן מינכן. "הגענו למסקנה שיש לטבס מקום לענות להפרה לכאורה של החוזה. המועדון הודיע לו כי הוא יעמוד בפני הליך משמעתי והשימוע יתקיים בקרוב".

עד עתה, התקשו בסיטי להוכיח שאכן הארגנטינאי סירב לשחק ומשמעות ההודעה כי שבמועדון טוענים כי יש בידיהם הוכחות לכאורה. כזכור, נציגיו של טבס הכחישו עד כה את המאורע וטענו כי מדובר באי הבנה.

במסגרת חקירת המועדון, שוחחו בסיטי עם שחקנים, מאמנים ואנשי צוות שהיו עדים לאירוע ועל פי מספר דיווחים, עורכי דינו של טבס כבר קיבלו מסרים כי לטענת המועדון, יש סתירות בגירסה של השחקן לאירוע.

מוקדם יותר פורסם ב"סאן" כי טבס אמור לספוג עונש השעייה לחודש נוסף, אך סיטי הודיעה כי על החלוץ להתייצב ביום חמישי לאימוני הקבוצה, זאת לאחר ששב למנצ'סטר מחופשה בארגנטינה. בכל מקרה, טבס ככל הנראה לא יטול עוד חלק במשחקי הקבוצה כשכזכור, רוברטו מאנצ'ני דיבר מיד לאחר המשחק על כך שהוא לא רוצה לראות את טבס משחק יותר בקבוצה.

עד עכשיו, טבס כבר נקנס בשתי משכורות שבועיות והורחק למשך שבועיים וברור כי שני הצדדים יחפשו את הנוסחא הנכונה לסיים את ההתקשורת. בימים האחרונים הוזכר שמן של קורינתיאנס הברזילאית, אנז'י מחצ'קאלה הרוסית וכן קבוצות שונות באסיה כמעוניינות בשירותיו.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully