וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו מזהיר את רוני: "תעבוד קשה כדי לחזור ל-11"

מאמן נבחרת אנגליה, שייחסר את החלוץ לפחות במשחק הראשון ביורו, מחפש חלופה ומאיים: "שמתי הרבה שחקנים על הספסל"

לפאביו קאפלו נמאס מההתנהגות הילדותית של ווין רוני שפוגעת בנבחרת אנגליה והוא טרח להזהיר אותו לקראת הבאות. באנגליה מדווח כי המאמן האיטלקי הקשוח, אמר לרוני שאם הוא לא ישנה את צורת החשיבה שלו הוא עלול למצוא את עצמו על הספסל לאורך יורו 2012 שייערך בפולין ואוקראינה.

לאחר שסיימה את משחקיה במוקדמות ועלתה בקלות מהבית, בנבחרת אנגליה כבר מתכוננים לטורניר הגמר. קאפלו עצמו בונה תכנית אולם שמו של חלוץ מנצ'סטר יונייטד לא נמצא בה בצורה בטוחה.

לאור האדום שספג מול נבחרת מונטנגרו ב-2:2, רוני יחמיץ לפחות את המשחק הראשון של הנבחרת באליפות, וקאפלו כבר חושב על חלופה ראויה. "אני צריך למצוא פיתרון למשחק הראשון או אפילו לשניים הראשונים, בהם רוני לא ישחק", אמר קאפלו. "אם אני אמצא אחד כזה, רוני יצטרך לעבוד קשה כדי לחזור ל-11. לכל אורך חיי כמאמן, הצבתי שחקנים טובים רבים על הספסל".

במהלך השבוע הקרוב תדון אופ"א בעונשו של רוני ותקבע את משך ההרחקה שלו. קאפלו נשמע אופטימי: "אין ספק שאני אקח את רוני איתי ליורו. אני מקווה שהוא יקבל הרחקה ממשחק אחד בלבד, אני חושב שזה מה שיהיה".

כזכור, אם לא די בכרטיס האדום שהשאיר את אנגליה ב-10 שחקנים וגרם בעקיפין לשער השוויון שהיא ספגה בדקה ה-90, רוני נשאל עוד לפני המשחק האם הוא כשיר מנטלית לשחק לאחר שפורסם כי אביו של השחקן נחשד בהימורים בלתי חוקיים.

קאפלו זעם על רוני אחרי האדום שספג

ספק את משהו השתנה בממלכה מאז המונדיאל

יורו 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully