וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייברי בראדלי: "ירושלים האופציה הכי טובה עבורי"

הגארד האמריקאי הסביר מדוע חתם אצל עודד קטש: "טרה סימונס סיפר שישראל מדינה נהדרת, שמעתי שהאוהדים משוגעים"

אין ספק כי אחת ההחתמות המרשימות ביותר לקראת פתיחת ליגת העל מודל 2011/12 היתה של הפועל ירושלים, שצירפה לפני מספר ימים את אייברי בראדלי. כעת, רגע לפני שהוא מגיע לקבוצה של עודד קטש, העניק הגארד האמריקאי המוכשר (20, 1.88 מ') ראיון לאתר 'יורובאסקט' ובו דיבר בין היתר על השביתה ב-NBA, ההחלטה לבוא לישראל ועוד.

"דיברתי עם טרה סימונס, חבר שלי ששיחק בירושלים. הוא אמר שישראל מדינה נהדרת ושזו תהיה הזדמנות טובה עבורי", חשף הגארד האתלטי את אחת הסיבות בגינה יגיע למלחה. "שמעתי שהאוהדים של הפועל משוגעים ככה שאני נרגש לבוא, לשחק ולעזור לקבוצה לנצח. אני שמח שיש לי את ההזדמנות לשחק בעיר כמו ירושלים, מקום שידוע בשל ההיסטוריה שלו".

מסתבר שבראדלי אף מכיר חלק מחבריו החדשים, ויודע לאן הוא בא. "אני יודע שיש לנו את ג'רוויס ורנאדו, שהוא אתלט מצוין, את די ג'יי סטרוברי אני מצפה לפגוש ואני יודע שלוק ג'קסון שיחק ב-NBA ובריאן רנדל שחקן המפתח, ככה שאני פשוט רוצה להתחיל כבר את העונה. מה שאני הכי רוצה זה לשחק כדורסל, והפועל ירושלים נשמעה כמו האופציה הכי טובה לכך".

שחקן בוסטון ישוב ל-NBA ברגע שתסתיים השביתה, אך גם הוא אינו יודע מתי זה יקרה. "אף אחד לא רוצה את השביתה הזאת, כולנו רוצים את אותו הדבר - שהכל ייגמר כבר. עד אז אני בירושלים, והמטרה שלי היא לעזור לקבוצה בכל דרך אפשרית. אני בכושר מצוין, שיחקתי בליגות הכנה בלאס וגאס ככה שאני מגיע מוכן לשחק".

הכירו את אייברי בראדלי, הלהיט של ירושלים

עדיין ללא הרכש, ירושלים גברה על חולון

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully