וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: אייברי בראדלי חתם

5.10.2011 / 20:23

האדומים צירפו את האמריקאי (20, 1.88 מ'), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט. צפו בביצועיו של השחקן

לאחר שהודיעה על צירופו של ג'ון תומאס מוקדם יותר היום (רביעי), החתימה הערב הפועל ירושלים באופן רשמי גם את הרכז האמריקאי אייברי בראדלי, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט לפני למעלה מחודש. כזכור, עודד קטש וקבוצתו ניהלו משא ומתן עם שחקנה של בוסטון סלטיקס, אך נרתעו כשזה הביע את רצונו לשוב ל-NBA עם תום השביתה. כעת, כאשר נראה שפתיחת הליגה תידחה בשל חילוקי הדעות הרבים בין ארגון השחקנים ודיוויד שטרן, התרצה בראדלי ויצטרף לקו האחורי של קטש.

כיף לאוהדי הפועל ירושלים: צפו בביצועיו המרשימים של אייברי בראדלי

בראדלי (20, 1.88 מ') נחשב לאחד הכשרונות הגדולים ביותר בארצות הברית כשהיה בתיכון, ואפילו דורג ראשון ברשימת 100 התיכוניסטים המבטיחים לשנת 2009 שערכה רשת ESPNU. באותה שנה הוליך הרכז את תיכון פינדליי לזכיה באליפות המדינה ואף חגג זכיה בתחרות ההטבעות. קריירת הקולג'ים שלו היתה מרשימה ויציבה הרבה פחות, והסתכמה בעונה אחת במכללת טקסס, בשורותיה העמיד ממוצעים של 11.6 נקודות ו-2 אסיסטים ב-29 דקות משחק.

הרכז נבחר במקום ה-19 של דראפט 2010 על ידי בוסטון, אולם לא זכה לדקות משחק מרובות מדוק ריברס, גם בשל פציעה ברגלו וגם לאור הסגל הגדול והמנוסה של הסלטיקס. בסך הכל הספיק הרכז הצעיר לשחק 31 משחקים עבור בוסטון אשתקד, עם ממוצעים של 1.7 נקודות ב-5.3 דקות למשחק. במהלך העונה הועבר לקבוצת הדי-ליג של המועדון במיין, שם הפציץ 17 נקודות למשחק, בצירוף 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים לערב.

בראדלי נחשב לקומבו-גארד אתלטי וקלעי מצוין, עם טווח בלתי נגמר, אך לא מדובר ברכז טבעי. באתר NBADRAFT השוו את בוגר מכללת טקסס למונטה אליס.

לידיעה הראשונית על מועמדותו של אייברי בראדלי

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully