וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ון תומאס חתם, בראדלי על סף סיכום

5.10.2011 / 17:31

הסנטר האמריקאי הוותיק (36, 2.06 מ') ששיחק ב-2009/10 בחולון הצטרף. שחקן בוסטון (21, 1.88 מ') מתקרב גם כן

הסנטר האמריקאי ג'ון תומאס (36, 2.06 מטר) חתם לעונה אחת בהפועל ירושלים, כך הודיעה הקבוצה באופן רשמי. לתומאס 208 הופעות ב-NBA, כששיחק בשש קבוצות שונות. באירופה שיחק תומאס במדי ג'ירונה הספרדית, חימיק יוז'ני האוקראינית, הפועל חולון לפני שנתיים ובעונה שעברה באריס סלוניקי היוונית.

תומאס הוא השחקן הראשון שחותם בקבוצה האדומה, זאת לאחר שבשבוע שעבר נחשף גומא אגייאר כבעלים החדש של המועדון. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, האדומים שלחו לשחקן לפני חג ראש השנה טיוטת חוזה עליה חתם, וכעת השלימה הקבוצה את החתימה והפכה אותה לרשמית בין הצדדים.

תומאס, שהיה מחוזר על ידי הקבוצה של עודד קטש עוד בשנה שעברה, נבחר בדראפט של 1997 במקום ה-25 על ידי ניו יורק ניקס, והועבר לבוסטון סלטיקס ובהמשך לטורונטו ראפטורס. ב-2004 הוא עבר כשחקן חופשי למינסוטה טימברוולבס ושנה לאחר מכן עבר לאטלנטה הוקס. לפני שעבר להפועל חולון בעונת 2009/10 הוא הספיק לעבור גם בממפיס ובניו ג'רזי נטס. בקריירת ה-NBA שלו תומאס היה בעיקר שחקן ספסל, כאשר העונה הטובה ביותר שלו מבחינת ממוצעים הייתה כששיחק בטורונטו ב-1998/9 אז רשם ממוצעים של 4.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק.

בתוך כך, הגארד האמריקאי אייברי בראדלי נמצא על סף סיכום ויהיה הזר החדש שיצטרף לקו האחורי המתגבש של עודד קטש. כזכור, ירושלים הייתה במגעים עם בראדלי כבר לפני מספר שבועות, אולם החוזה הזמני אותו רצה השחקן הרתיע את ראשי המועדון. כעת, נוכח המשך השביתה ב-NBA, האופציה חזרה להיות רלוונטית מתמיד, אם כי בראדלי יוכל לעזוב כמובן ברגע שתסתיים השביתה. בראדלי בן ה-21 (1.88 מ') נבחר במקום ה-19 בדראפט על ידי בוסטון סלטיקס, אולם לא השתלב בעונת הרוקי, לאחר שסבל מפציעה ברגלו שחייבה ניתוח. לאחר ששב לפעילות הוא רשם ממוצעים של ממוצע של 1.7 נקודות ב-5.2 דקות.

(עדכון ראשון 10:15)

בהפועל ירושלים מודאגים מפציעתו של בריאן רנדל

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully