וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: דאגה מפציעתו של בריאן רנדל

4.10.2011 / 20:04

הפורוורד נפגע בכף רגלו באימון, בקבוצה ממתינים לבדיקות כדי לדעת את חומרת הפציעה. אייברי בראדלי על סף סיכום

דאגה רבה בהפועל ירושלים. כוכב הקבוצה בריאן רנדל נפגע בכף רגלו במהלך האימון היום (שלישי) וחומרת פציעתו עדיין איננה ברורה. החשש הגדול הוא כמובן משבר בכף הרגל, ומחר יעבור הפורוורד האמריקאי בדיקות נוספות כדי לדעת בדיוק כמה זמן ייעדר, כאשר בכל מקרה קיים ספק לגבי כשירותו למשחק הליגה הראשון מול בני השרון ב-17 באוקטובר. כזכור, גם בעונה שעברה נפצע השחקן ברגלו ונעדר למשך כחודשיים מהמגרשים בין ינואר למרץ.

במקביל, הפועל ירושלים ממשיכה במאמצים להחתים את הגארד אייברי בראדלי, ונראה כי העסקה בהחלט עשויה להיסגר בקרוב. המשא ומתן בין הצדדים התקדם, השחקן האמריקאי נמצא על סף סיכום בקבוצה מהבירה וכפי הנראה הוא יהיה הזר שיצטרף לקו האחורי המתגבש של עודד קטש.

סוכנו האמריקאי של השחקן אישר לוואלה! ספורט כי יש שיחות בין הצדדים, בתקווה לסיים את המגעים בקרוב. כזכור, הפועל ירושלים הייתה במגעים עם בראדלי כבר לפני מספר שבועות, אולם החוזה הזמני אותו רצה השחקן הרתיע את ראשי המועדון. כעת, נוכח המשך השביתה ב-NBA, האופציה חזרה להיות רלוונטית מתמיד, אם כי בראדלי יוכל לעזוב כמובן ברגע שתסתיים השביתה.

בראדלי בן ה-21 (1.88 מ') נבחר במקום ה-19 בדראפט על ידי בוסטון סלטיקס, אולם לא השתלב בעונת הרוקי, לאחר שסבל מפציעה ברגלו שחייבה ניתוח. לאחר ששב לפעילות הוא רשם ממוצעים של ממוצע של 1.7 נקודות ב-5.2 דקות.

לפרסום הראשון על מועמדותו של אייברי בראדלי

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully