וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: ג'ון תומאס חתם על חוזה

30.9.2011 / 14:43

הקבוצה צפויה לסגור באופן סופי אחרי החג את העסקה עם הסנטר, ששיחק ב-2009/10 בחולון. מגעים לצירוף גריביס ואסקס

אחרי שמוקדם יותר השבוע, במהלך מסיבת העיתונאים בה נחשף גומא אגייאר כבעלים החדש של הפועל ירושלים, מתחילה הקבוצה להתחזק והשחקן הראשון שצפוי לחתום בקבוצה בעידן החדש, יהיה ג'ון תומאס. לוואלה! ספורט נודע כי האדומים שלחו לשחקן טיוטת חוזה עליה הוא חתם, ובצאת החג צפויה הקבוצה לחתום ולהפוך את הסיכום בין הצדדים לרשמי.

קבוצתו של עודד קטש, שביקשה להחתים את הסנטר האמריקאי (36, 2.06 מטר) עוד בשנה שעברה, ניהלה איתו משא ומתן מתקדם בימם האחרונים. תומאס שיחק בעונה שערה בהפועל חולון, והציב ממוצעים של 12.8 נקודות ו-8.6 ריבאונדים בליגת העל.

תומאס נבחר בדראפט של 1997 במקום ה-25 על ידי ניו יורק ניקס, והועבר לבוסטון סלטיקס ובהמשך לטורונטו ראפטורס. ב-2004 הוא עבר כשחקן חופשי למינסוטה טימברוולבס ושנה לאחר מכן עבר לאטלנטה הוקס. לפני שעבר להפועל חולון הוא הספיק לעבור גם בממפיס ובניו ג'רזי נטס. בקריירת ה-NBA שלו תומאס היה בעיקר שחקן ספסל, כאשר העונה הטובה ביותר שלו מבחינת ממוצעים הייתה כששיחק בטורונטו ב-1998/9 אז רשם ממוצעים של 4.3 נקודות ו-1.7 ריבאונדים למשחק.

במקביל לצירופו של תומאס, נמצאת הקבוצה גם במו"מ מתקדם עם הרכז גריביס ואסקס (24, 1.98 מ'), ששיחק בעונה החולפת בממפיס גריזליס.

פרקליטו של אגייאר: "גומא עושה טובה לאוהדי הפועל ירושלים"

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully