וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני קליין: "גומא אגייאר הפך לבעל הבית"

25.9.2011 / 19:32

יו"ר הפועל ירושלים אישר היום את הידיעה עליה פורסם בוואלה! ספורט. יזרים 1.75 מיליון דולר לשנה בשלוש השנים הקרובות

ספורט 5

הפועל ירושלים ערכה הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים חגיגית בירושלים לרגל פתיחת העונה, וההכרזה החשובה ביותר עליה הודיעו במסיבה הייתה זו של יושב ראש הקבוצה דני קליין לגבי אגייאר, שהפך לבעלים באמצעות רכישה של 60 אחוז מהקבוצה.

דני קליין סיפר: "דירקטוריון הקבוצה אישר את העברת המניות לגומא אגייאר, והוא הפך להיות בעל הבית של הקבוצה. גומא התחייב להעביר מיליון ו-750 אלף דולר בכל אחת משלוש העונות הבאות. מדובר בתקציב שיעזור לנו לשרוד, ולשמור על רמת התקציב של העונות האחרונות, עד בניית הארנה, שתהיה נקודת זמן חשובה בקבוצה. אני מקווה שהקהל יזכה לחוויה מתקנת, חוויה מרגשת".

קליין הוסיף על ההכנות לעונה: "תחילת שנה היא דבר מרגש לכולם. אנשים עובדים קשה בשביל הדבר הזה, לראות סגל שחקנים וספונסרים. שלושה וחצי חודשים עבדנו מאוד קשה בשביל להעמיד את הקבוצה. הפועל ירושלים הייתה ותמשיך להיות קבוצה מובילה בארץ ובאירופה".

במהלך מסיבת העיתונאים התייחס קליין בעקיפין גם לאפשרות שרענן כץ יצטרף בקונסטלציה כזו או אחרת להפועל ירושלים. צביקה קציר, ממקורביו של כץ, אמר הערב לוואלה! ספורט: "הוא בחור מצוין עם לב ונשמה נהדרת. גומא יוסיף להפועל ירושלים דחיפה שתמצא אותה בין 4 הקבוצות המובילות בארץ. אני מאוד שמח על המהמלך".

לידיעה הראשונית בוואלה! ספורט על הגעתו של אגייאר

יו"ר הפועל ירושלים דני קליין לצד המאמן עודד קטש. מגד גוזני
בעל בית חדש במלחה. קליין עם עודד קטש/מגד גוזני

"השנה הדגשים יהיו חברתיים"

מאמן הקבוצה עודד קטש נשמע שמח לקראת פתיחת העונה: "תמיד מרגש לפתוח עונה חדשה, אנחנו בשיא ההכנות. אני יודע מבפנים מה נעשה בקיץ כדי הדברים הכי טובים בשביל הקבוצה, ואני יכול לספר שהדגשים יהיו קצת אחרים השנה. דגשים חברתיים בראש ובראשונה, גם כי זה התאפשר וגם על רקע העונה השעברה. זה מועדון עם הרבה מאוד לחץ, והדבר חשוב מאוד. כל מי שהיה כאן בעונה שעברה יודע מה הוא צריך לעשות".

קטש סיפר על התחושות האישיות שלו: "הקבוצה עתידה להתחזק בשחקן שישפר את הסגל בצורה משמעותית. יש לנו שלושה זרים עד כה, הם שחקנים עם אופי מיוחד, וגם הם גורמים לכך שכיף לבוא לאימונים. אנחנו צריכים לדבר פחות ולעשות יותר. אני רוצה לאחל לכולם שנה טובה, שנה של שלום".

קפטן הקבוצה אורי קוקיה התייחס למבנה החברתי ולשחקנים, רגע אחרי שהוא וחבריו הציגו את המדים החדשים של הקבוצה: "מאוד אכפת לנו, השחקנים, האופי של הקבוצה. התברכנו בשחקנים שהם בני אדם, כאלה שכיף להיות איתם גם אחרי המשחק. כולנו שמחים להיות חלק מהפועל ירושלים. בספורט נמדדים בשורה התחתונה, הישגים. אנחנו נעשה את המקסימום להביא את ההישגים האלה. במיוחד השנה חשוב שתהיה קבוצה לוחמת ושתביא גאווה לעיר ירושלים. אני מקווה שזה יקרה. ואני מקווה שתהיה שנה אדומה".

כדורסל בוואלה! ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הפועל ירושלים מציגה את המדים החדשים: יובל נעימי, אלישי כדיר, די ג'יי סטורברי, ג'רוויס וראנדו. מגד גוזני
כך תיראה הפועל ירושלים בעונה הבאה/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully