וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: מסתמן שגומא אגייאר יגדיל אחזקותיו

25.9.2011 / 18:16

לוואלה! ספורט נודע כי האמריקאי יהיה בעל השליטה העיקרי במועדון. גריביס ואסקז (24, 1.98 מ') במו"מ עם הקבוצה

הפועל ירושלים תפתח היום (ראשון) את העונה במסיבת עיתונאים חגיגית, אולם עוד לפני כן קיבלו אוהדי הקבוצה חדשות טובות כאשר לוואלה! ספורט נודע כי איש העסקים גומא אגייאר יגדיל את אחזקותיו בקבוצה בצורה משמעותית.

לצעד כזה יש משמעות ברורה אחת: מסתמן שאגייאר יהיה בעל השליטה העיקרי במועדון. השנים האחרונות היו לא תקלות מבחינה תקציבית להפועל ירושלים, והצטרפותו המסתמנת של האמריקאי תעניק יציבות כלכלית שבמועדון כה נזקקים לה.

כזכור, באמצע העונה שעברה הוצג אגייאר כספונסר בקבוצה, ואף צירף את אימו ואת בן דודו כחברים בדירקטוריון. איש העסקים אף הזרים לקבוצה סכום של כמיליון דולר, אך שוב, כמו בשנים עברו, התקשתה הפועל ירושלים להעמיד קבוצה שתתחרה כראוי במכבי תל אביב.

איש העסקים הגיע לישראל ב-2009 כאשר החל להשקיע בבית"ר ירושלים, ובקיץ החולף היה מעורב בימים הקשים שעברו על הקבוצה מהבירה בנסיון להעביר את בעלות המועדון מארקדי גאידמק לאנשי העסקים דן אדלר ואדם לוין.

בתוך כך, הפועל ירושלים נמצאת במשא ומתן עם הרכז גריביס ואסקז (24, 1.98 מ'), ששיחק בעונה החולפת בממפיס גריזליס. ואסקז, יליד ונצואלה ובוגר מכללת מרילנד, יכול לשחק בעמדות 1 ו-2 ונחשב לרכז טבעי עם יכולת מסירה נהדרת. בעונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעים של 19.6 נקודות, 4.6 ריבאונדים ו-6.3 אסיסטים למשחק, מה שעזר לו להיבחר על ידי הגריזליס בסוף הסיבוב הראשון של דראפט 2010. בעונה החולפת היה חלק מהמסע הנהדר של ממפיס בפלייאוף, ובסך הכל סיים את עונת הרוקי שלו עם 3.6 נקודות ו-2.2 אסיסטים ב-12 דקות בממוצע.

צפו בחלק מביצועיו של ואסקז בימיו במכללת מרילנד

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully