וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי איוניר: "לא היינו טובים, מכבי חיפה הייתה עדיפה"

3.10.2011 / 22:45

מאמן מכבי ת"א מאוכזב אחרי ה-1:1 במשחק העונה: "אנו עם הלשון בחוץ". גורם: "עטר הוחלף כי זרק בקבוק על אוהדי חיפה"

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

מכבי תל אביב סיימה הערב (שני) בתיקו 1:1 עם מכבי חיפה ושמרה על המקום הראשון בטבלה רק הודות להפסד המפתיע של הפועל תל אביב בנתניה. הצהובים הקפיצו את אצטדיון בלומפילד כבר בדקה החמישית כששרן ייני נגח שער יתרון מהיר, אבל האלופה התעשתה והשיגה את השוויון מרגלי אייל גולסה בדקה ה-27. אחרי שורה של החמצות של הירוקים במחצית השנייה חילקו השתיים את הנקודות, ונותרו מאוכזבות כל אחת מסיבותיה.

הכל על משחק העונה:
צפו במכבי חיפה ומכבי תל אביב נפרדות ב-1:1
יניב קטן 8, גיא חיימוב 5: כל הציונים מבלומפילד
אלישע לוי: "אי אפשר להחמיץ ככה במשחק כזה"
שלום תקווה מנתח את הסיבות להפסד מכבי תל אביב

גורם במכבי תל אביב הסביר לאחר המשחק שאחת הסיבות לחילוף של אלירן עטר במחצית היתה העובדה שבירידה לחדר ההלבשה החלוץ זרק בקבוק לעבר הקהל של מכבי חיפה. הצהובים ראו שגם הקוון היה במקום וחששו שעטר ייענש, ובנוסף לאכזבה המקוצעית החליפו אותו גם מהסיבה הזאת. במכבי ציינו כי עטר ספג קללות ונאצות מאוהדי מכבי חיפה ולכן הגיב כפי שהגיב.

מאמן הצהובים מוטי איוניר אמר בסיום: "אני חושב שלא היינו טובים כל המשחק. אין מה להסתיר. יותר מדי שחקנים לא שיחקו כמו שהם רגילים. המערך של המחצית הראשונה לא הצליח ניסינו לשנות במחצית השנייה. היו עליות וידירידות חיפה הייתה טובה יורת, היה לנו מזל שלא ספגנו. זה מסוג המשחקים שפתאום אפשר היה להבקיע ולנצח".

איוניר התייחס לסגל של הצהובים והרוטציה שהוא מנהיג בו: "עד אמצע העונה, בה תסתיים הליגה האירופית, לא נוכל לצרף עוד שחקנים, אנחנו משחקים עם שחקנים שחלקם פצועים. עטר אמר שהוא מרגיש טוב ויכול לשחק. היה לו קשה כי הוא לא התאמן לאחרונה. שיחקנו שבעה משחקים בשלושה שבועות וזה קשה. הוצאתי את אלברמן כי לא תקפנו ושיחקנו מאחור. כשלוגסי נכנס במקומו, האריס הלך קדימה והשלישייה הקדמית התחברת לשאר הקבוצה".

איוניר הוסיף: "היה משחק קצבי, מלא אירועים ופתוח. צופה נייטרלי נהנה. מי שאוהד חיפה, התאכזב. אני נהנתי מהתוצאה אבל התאכזבתי מהמשחק שלנו. אמרתי כבר מאה פעם, התקשורת אומרת דברים, אנחנו לא חשבנו שאנחנו פייבוריטים ולא התעסקנו במה שמסביב. לא היינו טובים, יותר מדי דברים לא התחברו, שחקנים לא שיחקו טוב, כשזה קורה במשחק כזה, זה נראה ככה. אנחנו עם הלשון בחוץ, יש הרבה פצועים ולמרות הרוטציה הגדולה זה השפיע עלינו".

בלם מכבי תל אביב שרן ייני, שכבש את השער של הצהובים, הוסיף: "בהתחלה שיחקנו מסודר, פסים קצרים , הנענו כדור טוב והם לא נגעו בו. ניסינו לתת עוד, באנו במטרה לנצח. זה הפך למשחק נוח לחיפה, שבו הם הגיעו להרבה מצבים. גם לנו היו מצבים טובים. פתיחת העונה שלנו מצוינת, בלי קשר לתוצאה של המשחק הזה. אני לא מבסוט שלא ניצחנו או עצוב שלא הפסדנו".

מגן מכבי יואב זיו הוסיף: "יחסית לדרך בה שיחקנו, אנחנו מרוצים. חיפה היו עדיפים. היה משחק קצבי ומעניין, הקהל נתן אווירה טובה".

* במחצית המשחק נערך טקס הסיום של אליפות ישראל לחובבים על שם אבי כהן ז"ל, ובמהלך הטקס פרסו אוהדי מכבי תל אביב דגל ענק לזכרו.

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully