וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "אי אפשר להחמיץ ככה"

3.10.2011 / 22:47

מאמן מכבי חיפה היה מאוכזב מריבוי ההחמצות מול מכבי ת"א. שחר לשחקנים: "נתתם פייט טוב". קטן סובל ממתיחה במפשעה

ברני ארדוב

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני

המשחק הגדול הראשון של העונה בליגת העל הסתיים הערב (שני) ב-1:1 מרתק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. הצהובים הקפיצו את אצטדיון בלומפילד כבר בדקה החמישית כששרן ייני נגח שער יתרון מהיר, אבל האלופה התעשתה והשיגה את השוויון מרגלי אייל גולסה בדקה ה-27. אחרי שורה של החמצות של הירוקים במחצית השנייה חילקו השתיים את הנקודות, ונותרו מאוכזבות כל אחת מסיבותיה.

הכל על משחק העונה:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה: משחק טוב, רק שני שערים
יניב קטן 8, גיא חיימוב 5: כל הציונים מבלומפילד
שלום תקווה מנתח את משחק העונה ומחמיא ליניב קטן
מוטי איוניר: "אנחנו עם הלשון בחוץ"

במכבי חיפה היו מאוכזבים מריבוי ההחמצות של הקבוצה, במיוחד במחצית השניה. עידן ורד, שהיה רשום על אחת ההחמצות, היה מאוכזב במיוחד וקיבל עידוד משאר חבריו לקבוצה. נשיא המועדון יעקב שחר נכנס לחדר ההלבשה ואמר לשחקניו: "אני מבסוט מהמשחק, נתתם היום פייט טוב. היינו צריכים לנצח, חבל שלא הצלחנו אבל אני מרוצה".

"קיבלנו גול בניגוד למשחק", אמר מאמן הירוקים אלישע לוי בסיום. "השתלטנו על כל כדור. החמצנו המון, אי אפשר להחמיץ ככה, במשחק גדול צריך לנצל הזדמנויות. הוכחנו שלא צריך להספיד אותנו". למרות ההחמצות, המאמן הירוק היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו הערב והוסיף: "לחצנו ושיחקנו כדורגל יפה ומודרני. זה המשך של מה שעשינו בשאלקה, הניצחונות יגיעו. אנחנו מגבשים הרכב ומתחברים, יש קבוצה תוססת. מכבי תל אביב הייתה במומנטום טוב עם קהל גדול ואנחנו שלטנו וקבענו את הקצב".

יניב קטן, שנבחר למצטיין במשחק, היה קצת מתוסכל מההחמצות הרבות של שחקניו ואמר בסיום: "הגענו למצבים, במשחקים כאלה צריך לנצל אותם. התכוננו טוב, עשינו תצוגה טובה וצריך להמשיך קדימה. נתנו הכל". על יכולתו האישית הטובה הוסיף הקפטן: "תמיד אומרים עליי דברים, צריך לדעת להתנתק ולעשות את המקסימום על המגרש. חשוב לי שהצעירים מתקדמים". קטן סובל ממתיחה במפשעה, ייבדק מחר ועלול להיעדר תקופה מסוימת מהמגרשים. גם בוקולי סובל ממתיחה קלה וייבדק ביום שלישי.

שחקן נוסף בקבוצה הוסיף: "היינו יותר טובים ממכבי תל אביב, יכלנו להבקיע שלושה שערים עוד במחצית הראשונה והיו לנו עוד הזדמנוויות בתחילת המחצית השניה. פתחנו בבליץ של 20 דקות על השער שלהם, אבל ורד ומשומר לא הצליחו להבקיע. בסך הכל אפשר להיות מרוצים מהרמה. המשחק הזה הוכיח שניתן פייט על האליפות עד הסוף".

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully